در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فرزانه درباره نمایش به مناسبت ورود اشکان: در بین آثار نمایشی که اخیرا" از گروه های جوان و به سبک رئال تماشا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:35:51
در بین آثار نمایشی که اخیرا" از گروه های جوان و به سبک رئال تماشا کردم، «به مناسبت ورود اشکان» بهترین بود. نمایشنامه ای روان، ملموس، با نقاط عطف خوب، که تماشاگر را تا انتها با خود همراه می کرد؛ و مضامینی همچون عشق، خیانت، خشم و... که شاکله ی یک درام خوب هستند، به خوبی در آن نهفته بود. به طور کل، نمایشنامه ساده و روان، اما دلنشین بود... کارگردانیِ اثر، هوشمندانه؛ و طراحی صحنه خوب بود. طراحی صدا، جالب بود؛ بالاخص کم و زیاد شدن موزیک با باز و بسته شدن در اتاق... بازی ها هم خوب بودند و باورپذیر... در مجموع، اثر قابل قبولی بود.
ضمنا" جا دارد از نظم و انضباط این گروه محترم و on time بودنشان قدردانی نمایم و به تمامی عوامل، به ویژه جناب کاکاوند گرامی خسته نباشید می گویم.
همه چیز خوب بود .. فقط درب سالن کناری که جشن در آن برگزار می شد امشب کمی جادویی بود و گاهی اوقات با باز شدن آن صدای موسیقی با تاخیر به گوش می رسید :))
۱۴ تیر ۱۳۹۳
بله، اتفاقاً تصمیم داشتم به این موضوع هم اشاره کنم... ولی با توجه به این که اجرای چهارم بود، اغماض کردم! :)
امیدوارم در روزهای آتی، عوامل محترم به این موضوع هم توجه کنند و هماهنگی بیشتری بین صدای موسیقی و باز و بسته شدن در، برقرار شود.
ممنون از حُسن ِ توجه و دقت ِ شما.
۱۴ تیر ۱۳۹۳
* ضمناً بر خود فرض و واجب می دانم که در همین جا سپاسی ویژه از "جناب کاکاوند" (کارگردان و نویسندۀ محترم این اثر) داشته باشم؛ که با بزرگواری و پیگیری خود، امکان تمدید بلیط من و نتیجتاً زمینه ی تماشای این نمایش را برایم فراهم نمودند؛ که از لطف و بزرگواری ایشان نهایت سپاسگزاری را دارم.
۱۴ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید