در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | شیوا الف درباره فیلم آینه های روبرو: از دیدگاه من فیلم خوبی بود. کارگردان هوشمندی داشت. بهره گیری از آقای ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:50:30
از دیدگاه من فیلم خوبی بود. کارگردان هوشمندی داشت. بهره گیری از آقای ارشادی واقعا خردمندانه بود و حضور ایشان متناسب و واقعا وزنه ی خوبی برای فیلم بود. بازی خوب گرفتن (در مقایسه با فیلم های دیگر) از برخی از بازیگران که نام نمیبرم که تقریبا هیچ کار خوب و قوی ای در فیلم دیگرشان نداشته اند اما در این فیلم نمی شود گفت بد بازی کردند ، نقطه ی قوتی برای کارگردان است. من سواد سینمایی و فیلم سازی ندارم. اما نمی دانم چرا صدابرداری یا صداگذاری فیلم را خیلی مطلوب احساس کردم. بازی ها انصافا خوب بود. خصوصا بازیگر نقش رعنا ( غزل شاکری)و آقای ارشادی، ... گریم خیلی خوب بود. موسیقی فیلم که بیشتر در تیتراژ پایانی نظرم را جلب کرد خیلی خوب بود. مشخص بود که کار فرد باتجربه ای همچون آقای خلعتبری می تواند باشد. داستان فیلم خوب بود. قصد تحمیل بد و خوب را نداشت و فقط داستان را مطرح و عنوان کرده بود. سکانس صحبت رعنا با آقای ارشادی خیلی دیالوگ های خوبی داشت. در کل حتما به دیدنش می ارزید.
+ برایم خیلی جالب توجه بود که خانم غزل شاکری (بازیگر نقش رعنا) بازیگر فیلم گلنار بوده اند و حتما خیلی از ما در زمان کودکی فیلم ایشان را دیده ایم.
manimoon، کیمیا TAV و علی عبدالرحیم این را خواندند
گیل‌آوا، سید حامد حسینیان و عاطفه این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید