در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گروه تاترموج درباره نمایش نویسنده مرده است: فروش بلیط ۴ اجرای پایانی "نویسنده مرده است" تنها در سایت ایر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:46:56
تنها و تنها از سایت ایران کنسرت بخرید :)
۱۶ تیر ۱۳۹۳
امیدوارم گروه موج زودتر توضیحاتش رو ارایه بده تا جلوی اینگونه متلک ها گرفته بشه. من به شخصه اعتقاد دارم گروهی که میانه اجرا در سالنی مثل شمس قید فروش بلیطش رو توسط یک سایت پرمخاطب همچون تیوال رو می زنه جسارت زیادی داره. به درست یا غلط بودنش کاری ندارم ولی بهتره به همچین گروهی که بی شک داره با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنه لااقل متلک نگیم. یا حداقل صبر کنیم تا همه چیز روشن بشه.
۱۷ تیر ۱۳۹۳
آقای جوانی عزیز متلکی در کار نیست من فقط رو جمله ی گروه محترم موج تاکید داشتم همین. اون لبخند هم به خاطر خوشرویی ذاتی منه :) ایشالا این گروه نمایشی در هر جا که فعالیت می کنند موفق و سر بلند باشند. خیلی از کار ها بلیت فروشی شون در تیوال انجام نمیشه ولی در تیوال برگه دارند و امکان تبلیغ هم پیدا می کنند. خیلی هم خوبه. بالاخره وقتی یه گروه نمایشی از خودش وبلاگ یا وب سایتی نداره تیوال فضای خوبی برای گفتن از یک اثر هنری به حساب میاد.

ضمن این که چندان هم امیدار به روشن شدن حقایق نباشید. قبلا هم گفتم این بار اولی نیست که یک گروه نمایشی از تیوال تقاضای حذف صفحه ی خودش رو می کنه و در نهایت بلیت فروشی کار رو از تیوال می گیره. پارسال همین موقع اتفاق مشابهی افتاد و بلیت فروشی یه کار معروف و با بازیگر های ... دیدن ادامه ›› اسم و رسم دار از تیوال گرفته شد. فکر می کنید اون گروه دیگه با تیوال کار نکرد؟ خدمت تون عرض شود که اون گروه فقط امسال (یعنی در چهار ماه گذشته) تبلیغ و بلیت فروشی چهار کار خودش رو با تیوال انجام داده! به همین سادگی. خلاصه که خیالتون راحت باشه گروه موج حرفی نخواهد زد که همه ی پل های پشت سرش رو برای همکاری های بعدی با تیوال خراب کنه!
۱۷ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید