در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کیاوش پژمان درباره نمایش فاوست: برای دومین بار به تماشای نمایش فاوست نشستم،تیم نعیمی تبدیل به یک تیم پ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:50:46
برای دومین بار به تماشای نمایش فاوست نشستم،تیم نعیمی تبدیل به یک تیم پر قدرت شده که تماشاچی را مسحور می کند، باز هم تصاویر بسیار دلچسب و جذاب کار ،نور و صحنه پردازی لذت وافری به من بخشید،موسیقی که به حق متناسب و در خدمت کار بود واقعا زیبا و پر قدرت اجرا شد،خواننده های درجه یک و آهنگسازیِ بی نظیرِ متعلق به همه کارهای نعیمی!
مجموع کار پر زحمت و پر ریسک بود، همینکه تیمی جرات کند این چنین اثر پر زحمت و پر جزییاتی را روی صحنه ببرد دست مریزاد دارد و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.
اینها را بی غرض نوشتم که بگویم محاسن کار را دیدم و به آن واقفم،اما به نظرم عمدتا حواشی از خود متن و بازی ها قویتر بودند،مونولوگ های طولانی در بعضی صحنه ها واقعا حوصله سر بر می شدند! به عنوان یک تاتری ازنحوه اجرای مونولوگها شکایت دارم نه یک مخاطب عام ، همین هفته به تماشای مرگ نویسنده نشستم 1.5 ساعت فقط دیالوگ!اما بیان بازیگرها ایوب آقاخانی و لادن مستوفی مانع میشد که حتی یک لحظه احساس کنی دیالوگی بیهوده است ! رقص با کمیت بالا و کیفیت کم! البته بسیارپر شور و مردم پسند! انگار به یک مهمانی مفرح رفته باشی غافل از اینکه حرکت در تاتر طراحی هنری می خواهد........در باره این کار نطرهای متضاد زیادی از مردم عادی در همین سایت خواندم که جالب بود ،کاش منتقدین و صاحب نظران تاتر هم نقد مناسبی بر این کار بنویسند سخت منتظر خواندن نقدهای این کارم .