در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Niloufar درباره نمایش سایه های اژدهاک: با سلام دیشب این نمایش رو دیدم . نمایش بسیار زیبایی بود یا بهتره بگم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:09:48
با سلام
دیشب این نمایش رو دیدم . نمایش بسیار زیبایی بود یا بهتره بگم می تونست باشه. من قدردان تمام دست اندرکاران این نمایش هستم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم ، امیدوارم در نمایش های آتی بسیار قوی تر باشند.به عنوان یک تماشاگر فکر کنم حق اینو داشته باشم که مواردی را که ذکر کنم. نمیخوام از ناپختگی کار بگم که البته در حد من نیست و کاری است کارشناسانه ، بالاخره هر گروه نمایشی کمی و کاستی هایی داره و طی سالهای همراه با سعی و کوشش است که به حد مطلوب میرسه. من میخوام مواردی رو بگم که با امکانات موجود میشه اونا رو برطرف کرد.
سالن نمایش اصلا و به هیچ وجه مناسب این نوع تاتر خاص نبود، وقتی سالن نمایش مناسبی برای یک تاتر خاص نداریم بهتره کمی صبر کنیم تا شرایط مهیا بشه، و تاتری رو روی صحنه ببریم که با امکانات صحنه هماهنگ باشه تاحداقل لطمه را ایجاد کنه(ما که در ایران ماشاله خدای صبریم). من در ردیف سوم حدود چهارونیم متر با پرده نمایش فاصله داشتم ولی فقط تونستم نیمه بالایی پرده را آنهم با سرک کشیدن ببینم و گاهی نگاهی به مونیتور بالای سمت راست پرده میکردم تا بتونم ا ز حرکات پایین پرده نیز بهره ببرم. اگه قرار بود که من تاتر رو از صفحه مونیتور ببینم در منزل می نشستم و تلویزیون می دیدم یا می رفتم سینما،نه اینکه بیام تاتر.صدای کلید قطع و وصل چراغها کمی اعصاب خورد کن بود. لباس گشاد آقایان گروه فرم باعث شدکه چین های آن از پشت پرده بسیار "نازیبا" جلوه کند. با توجه به امکانات من توقع پوشیدن لباس باله را ندارم ولی اگه حداقل لباس ها کمی تنگتر بود کار زیباتری ارائه میشد. نکته دیگر موی بلند یکی از اعضای گروه که بسیار نامرتب بود و از پشت پرده خیلی بد جلوه می کرد . دیگر مانتوی نازک خانم ها ، که از پشت پرده سایه می انداخت و سایه در سایه شده بود. دیگر، پوشش سر بازیگر خانمی بود که بسیار نامرتب بود و انهم از پشت پرده بسیار بد جلوه می کرد. و در آخر به نظر من بهتر بود که خوانش گران در پشت پرده بودند و یا از اتاق فرمان خوانش گری می کردند چرا که اثرگذاری بیشتری داشت.
باز هم از تمام عزیزان تشکر می کنم و منتظر کارهای بهتری از ایشان هستم.
نیلوفر ثانی و گلشن قربانیان این را خواندند
مینا، شایان، محمد مومنی و کیان ج این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید