در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | [m] آرین درباره نمایش آرسنیک و تور کهنه: خانم رهنما، همزمان در دو نمایش که بلافاصله پشت سرهم اجرا میشوند بعلاوه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:42:05
خانم رهنما، همزمان در دو نمایش که بلافاصله پشت سرهم اجرا میشوند بعلاوه کارگردانی یکی از این دو نمایش.
خب، احتمالا" همچین چیزی شدنیه که شده.
مثل اجرای همزمان دو نمایش از آتیلا پسیانی.
آنهم در یکی از شیک ترین و با امکانات ترین سالنهای نمایش.
در مورد انتخاب سایر بازیگران هم که... بحث زیاد شده.
اینها فوری من رو یاد کلمه «تبعیض» انداخت.

پ.ن : این احساس کاملا شخصی است. تلاش برای اثبات اینکه این احساس بنده اشتباهه، کار بی فایده ایه. منظورم اینه که خواهش میکنم جوّ «موافقم» ... دیدن ادامه ›› و «مخالفم» و «داری پرت و پلا میگی» ایجاد نشه لطفا! یکهو، نمیدونم.... دلم سوخت برای یه سری از تاترهای خوب و بازیگرهایی که با استعدادند و فرصت دیده شدن ندارند. همین !
آرین عزیز

قصدم موافقت یا مخالفت با حس شما نیست اما واقعا کاش همه ما یک درصد از این نگرانی برای استعدادهای دیده نشده را در برابر مدیران هم داشتیم که دارن با پول من و شما مثلا مدیریت می کنند و در طول این سالها نه تنها سالن تئاتری مناسبی درست نکرده اند بلکه همان هایی که هست را با بی توجهی خودشون و البته بی توجهی ما نابود می کنند.

و باز هم منظورم شخص شما نیست بلکه همه ماست که کاش همین حمایت در عمل هم داشتیم. در حال حاضر از همین نسل ها و استعدادهای جوان چندتا ... دیدن ادامه ›› اجرا دارن در سالن انتظامی، کارگاه نمایش ، همین چند وقت گذشته در ایرانشهر اجرا می شد که من به شخصه از خیل بی شمار دوستان دلواپس تعداد اندکی را دیدم.

مشکل اینجاست ما از یک طرف دم از حمایت از نسل جوان و استعداد تازه می زنیم اما در عمل توقع یک اثر با کیفیت بالا و بدون نقص داریم. همین چند وقت گذشته نمایش " درستکارترین قاتل دنیا " در سالن مشایخی اجرا شد و تا اواسط اجرا با استقبال کمی مواجه شده بود اما از میانه اجرا تازه مخاطب خود را پیدا کرد یا آثار مشابهی که تا انتهای اجرا هم هر شب با مشکل تعداد مخاطب کم مواجه هستند.

ای کاش فقط همه ما در کلام حمایت نکنیم و اندکی به عمل بی افزاییم

سپاس گزارم از دل نگرانی شما که حرف دل بسیاری از جمله خود من هم هست
۲۹ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید