در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرش نیری درباره نمایش سیستم گرون هلم: سیستم گرون هلم نمایش ساده‌ای است. شهر-انسان‌ها-زندگی مدرن-اخلاقیات-روا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:12:45
سیستم گرون هلم نمایش ساده‌ای است. شهر-انسان‌ها-زندگی مدرن-اخلاقیات-روابط انسانی-سیستم پنهانی.
در طول نمایش رویارویی این عوامل با یکدیگر تعریف می‌شود و در انتها یکی بر همه پیروز می‌گردد. انسان در برابر سیستم، صفر و یک است، یا موفق و یا هیچ چیز نیست. از صحنه اول رقابتی نفسگیر بین افراد متقاضی یک شغل پردرآمد ایجاد می‌شود و این رقابت تا انتها وجود دارد و تماشاگر را به فکر، هیجان، قضاوت و غافلگیری وا می‌دارد. با اینکه پیشینه شخصیت هریک از افراد تعریف می‌شود، ولی شخصیت‌پردازی بطور واضح انجام نمی‌شود و این به عمد است، زیرا این موضوع القاء می‌شود که در تقابل عناصر فوق، شخصیت افراد ثباتی ندارد پس تعریفی هم نخواهد داشت و این لازمه رقابت است.
دکور، زمینه و نشانه‌های موجود در صحنه ساده و حتی ابتدایی هستند. اتاق شباهتی به اتاق جلسه یا کنفرانس ندارد و این بیانگر تفکر سیستم است. ضرب‌آهنگ تند بعد از هر مرحله از آزمایش، تسلط سیستم پنهان بر انسان‌ها را نشان می‌دهد. گاهی حرکات سریع و نامنظم افراد و صندلی‌ها از بار سنگین فضا می‌کاهد و پوچ بودن تقابل و روابط انسانی را در برابر عوامل غالب، یادآوری می‌کند.
در انتها نیز متوجه می‌شویم که فرد متقاضی شغل و افراد مسئول انتخاب، همه در اختیار سیستم هستند، پس سیستم بر همه چیز حاکم است همانطور که در نام نمایش نیز وزن سنگین خود را به رخ می‌کشد.
بازی‌ها خوب و به اندازه (گرچه شاید توانایی‌ها یکسان نبود). آقای مولایی خوب و عالی و سینا رازانی دوست داشتنی. امیرحسین رستمی در اختیار نمایش.
نمایشی ... دیدن ادامه ›› که باید با علاقه و حوصله به تماشای آن نشست و لذت برد.
با تشکر از همه عوامل، دوستان را به دیدن این کار تشویق و ترغیب می‌کنم. نمایشی که شما را از لحظه ابتدا تا انتها مشغول می‌کند.
manimoon، سیاوش محمودی و آرزو این را خواندند
آوا فیاض این را دوست دارد
آوا فیاض (avafayyaz)
ممنون از شما.مرسی از یادداشتتون
۳۱ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید