در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حنان سعیدپور: امروز هوای دیوارمان چقدر سیگاری است! چند وقتی است که می خواهم در این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:59:04
امروز هوای دیوارمان چقدر سیگاری است!
چند وقتی است که می خواهم در این مورد اینجا بنویسم، اما ماند تا امروز. راستش از این هم می ترسیدم که نکند مرا به سمت بالای صفحه، گوشه سمت چپ راهنمایی کنید.خیلی دوست دارم نظرتان را بدانم.
خلاصه می خواهم در مورد این پدیده بگویم. پدیده سیگار در محوطه تئاترها، تئاتر شهر، ایرانشهر و .... مانده ام چرا بعضی ها فکر می کنند در این محوطه ها اصلا باید سیگار کشید. اینجا هوس سیگار می کنند. خیلی دوست دارم بدانم سیگار چطور به هنر و تئاتر وصل می شود و چه ازتباطی با هم دارند. بله، متاسفانه خیلی ها فکر می کنند سیگار و کلا مخدر از اسباب هنر است. متاسفانه تر خود هنرمند ها هم گاهی این اعتقاد را دارند. وقتی این چیزها را درخود راه می دهند حتما اعتقاد دارند دیگر. فیلم تاراج را یادتان می آید؟ قاچاقچی و اولین وارد کننده هروئین به ایران می گفت زمینه و بازار را میان محصل ها و هنرمندها آماده کرده. چه دردناک. بدتر اینکه بیشتر جوان ها هستند که اینجا هوس سیگار می کنند. یعنی علاقمندان به هنر. قانون الگو پذیری است. کاش هنرمندان قبول کنند که چون زیر ذره بین هستند مسئولیت سنگینی دارند.
اگر نخواهیم بگوییم سیگار، در دست زن یا مرد، نشان هرزگی نیست (چون لزوما نیست)، حتما قبول می فرمایید که نشان هنر هم نیست.
دور باد دودکی و آبکی از هنر سرزمین ما.

ممنون از سخنان زیباتون خانم سعید پور
۲۳ فروردین ۱۳۹۰
خانم پناهی باید عرض کنم که سیگار کشیدن کلا به همه آسیب میزنه.من بارها صبح ها در مسیر کارم پشت سر کسانی می افتم که درحال سیگار کشیدن هستند و با این کار به همه آسیب میزنند.اگر کسی علاقه به انجام کاری داره باید طوری انجامش بده که به کسی آسیب نزنه.ممنون توجه شما
۲۴ فروردین ۱۳۹۰
چه بسیار است تفاوت میان این دو :
لذتی که برود و رنجش بر جای ماند .
و رنجی که برود و لذتش برجای ماند .
"علی (ع)"
۲۵ فروردین ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید