در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تخفیف ویژه دانشجویی نمایش عادل ها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:50:53
نمایش عادل ها | تخفیف ویژه دانشجویی نمایش عادل ها | عکس
بلیت نمایش " عادل ها" نوشته آلبرکامو ترجمه مهوش قویمی و به کارگردانی قاسم عبداللهی با ۵۰٪ تخفیف به دانشجویان ارایه خواهد شد.
در همین راستا دانشجویان کلیه رشته‌ها می‌توانند در هفته اول اجرا با ارایه کارت دانشجویی از تخفیف ۵۰ درصدی و در هفته دوم از تخفیف ۳۰ درصدی  بلیت این نمایش برخوردار شوند. نمایش «عادل ها » از ۲۰ شهریور تا ۵  مهر ساعت ۱۹ در تماشاخانه بازیگاه به روی صحنه می رود و در مراسم افتتاحیه میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.
داستان نمایش "عادل ها" در مورد یک گروهک تروریستی است که قصد دارند شاهزاده سرژ را با پرتاب بمب به قتل برسانند. ایوان کالیایف یکی از اعضای این گروهک مامور پرتاب کردن بمب است. هنگامی که شاهزاده و همسرش سوار بر کالسکه به سمت تئاتر حرکت می کنند و کالیایف به سمت آنها می رود اتفاقی رخ می دهد که...
مرتضی احمدی خوشرو، حمیدرضا رکنی ، اصغرشیرزاد، النازفیض، میلادغفوری و مرتضی یعقوب پور در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل نمایش "عادل ها " می توان به دستیار کارگردان : هدیه وکیلی نیا، عکاس: رامین زمین پیما، طراح صحنه و آکسسوار: حمید جعفرصالحی ، دستیار صحنه: زینب شیاسی، طراح لباس: حمیدرضا خدابخش و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد حق جو اشاره کرد.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند جهت خرید بلیj به سایت تیوال و یا بi صورت حضوری به گیشه تماشاخانه بازیگاه به آدرس میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از تقاطع فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده ،پلاک ۱۲ ،طبقه آخر مراجعه نمایند.
درباره نمایش عادل ها
۰۷ شهریور ۱۳۹۵