در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «جان گابریل بورکمان» افتتاح شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:45:08
نمایش جان گابریل بورکمان | «جان گابریل بورکمان» افتتاح شد | عکس

نمایش «جان گابریل بورکمان» نوشته هنریک ایبسن به کارگردانی سعید کریمی پنج شنبه ۱۰ آبان در مرکز تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، روز پنج شنبه ۱۰ آبان، نمایش «جان گابریل بورکمان» نوشته هنریک ایبسن به کارگردانی سعید کریمی طی مراسمی با حضور دکتر مهدی سلطانی، مدرس دانشگاه و هنرپیشه سینما و تئاتر در مرکز تئاتر مولوی رسما کار خود را آغاز کرد.
بنابر این گزارش تمامی بلیت‌های روزهای پنج شنبه و جمعه این نمایش از قبل به فروش رسیده بود و تعداد قابل توجهی بلیت خارج از ظرفیت نیز، برای تماشاگران صادر شد.

در این مراسم، دکتر مهدی سلطانی عضو هیات علمی و استادیار دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران ، به ایراد سخنرانی پرداخت. این هنرپیشه سینما و تئاتر در بخشی از سخنانش در رابطه با اهمیت پشتکار در آثار دانشجویی عنوان کرد: "نمایش «جان گابریل بورکمان» نمایشی ست که ماحصل ماه‌ها تلاش و پشتکار بی نظیر یک گروه منسجم دانشجویی با تاکید بر محورهای پژوهشی و اصول آکادمیک دانشگاهی است، که منجر به اجرایی توانمند و درخور توجه شده است."
گفتنی ست امیرحسین سرداریان، شادی شاه علی، فائزه امیری، ابوالفضل سلحشور، مبین سپاس زاده، مریم حاجی زاده، معصومه دهقان نژاد، نگار نقش نژاد، علی رجایی، حسین جعفریان، مجید کشاورز، محسن صادقی، سعید بیات، پرهام عاروان، پویان مهربان، پولاد شعبانی و شهاب صالحی در نمایش «جان گابریل بورکمان»به ایفای نقش می‌پردازند.

قابل ذکر است سعید کریمی دانشجوی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران است و نمایش «جان گابریل بورکمان» پروژه عملی پایان نامه وی است که پیش از این توسط اساتید دانشگاه تهران، به عنوان اثر برگزیده به این مرکز معرفی شده بود.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «جان گابریل بورکمان» که هر روز – به جز شنبه‌ها- در ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.


درباره نمایش جان گابریل بورکمان
۱۳ آبان ۱۳۹۷