در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نشست خبری نمایش " آوازه خوان طاس"
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:54:19
نمایش آوازه خوان طاس |  نشست خبری نمایش
نشست خبری نمایش "آوازه خوان طاس" به کارگردانی صحرا فتحی و با بازی مهدی کوشکی ، دوشنبه 3 شهریور ماه، در خانه نمایش آو برگزار میگردد.
در این نشست خبری که دوشنبه 3 شهریور ، ساعت 11 در خانه نمایش آو برگزار می‌شود ، گروه اجرایی نمایش به سوالات خبرنگاران در خصوص این اجرا پاسخ خواهند داد.
این نمایش که به دلیل استقبال گرم تماشاگران، تنها به مدت یک هفته، تمدید شده است،پس از وقفه ای یک هفته ای،به دلیل اجرای کنسرت در خانه نمایش آو، اجرای خود را از 8 شهریورماه ،ساعت 19، در این سالن از سر میگیرد.
نمایشنامه ی این کار توسط مهدی کوشکی نوشته شده است و اولین اجرا از مجموعه ی " از اجرا مانده ها " خواهد بود. مجموعه ی "از اجرا مانده ها" ، شامل مجموعه ای از متن ها و اجراهای آماده ای است که از سال 88 به بعد تولید شده اند و غالبا به دلیل ممیزی، هیچ گاه فرصت اجرای عموم پیدا نکرده اند..
این نمایشنامه که مضمونی سیاسی اجتماعی دارد ، شوخ طبعانه کل تاریخ را به بازی میگیرد و در نهایت رنگی از اجتماع معاصر را به آن میزند.
گفتنی است علاقه مندان میتوانند از طریق شماره ی 09354602309 اقدام به رزرو تلفنی نمایند و یا از طریق سایت تیوال به صورت آنلاین بلیت های خود را خریداری کنند.
تماشاخانه ی آو در میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک 26 واقع است

درباره نمایش آوازه خوان طاس
۰۲ شهریور ۱۳۹۳