در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | «شیرهای خان‌باباسلطنه» به دکتر علی رفیعی تقدیم شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:02:55
نمایش شیرهای خان بابا سلطنه | «شیرهای خان‌باباسلطنه» به دکتر علی رفیعی تقدیم شد | عکس

نمایش «شیرهاى خان باباسطلنه» که تاکنون حدود ۷۰ اجرای پرتماشاگر را پشت سر گذاشته تا به امروز میزبان بسیاری از هنرمندان و شخصیتهای فرهنگی و سیاسی بوده است.

این گروه اجرای دیشب خود را به دکتر علی رفیعی تقدیم کرد که به گفته‌ کارگردان نمایش، بخشی از نگاه زیبایی‌‌شناسانه‌ نمایشش مدیون اوست.
افشین هاشمى کارگردان در این خصوص چنین گفت: "رسمى باب شده این روزها در تالار هاى تئاتر که هر شب نام هنرمندان حاضر در سالن را مى برند ما به دلایلى خود خواسته هیچ گاه چنین کارى را نکردیم، اول آنکه به عقیده ما حضور همه تماشاگران در تئاتر مهم است و اگر تئاتر تماشاگر نداشته باشد تئاتر معنا ندارد و دوم آنکه اگر شبى خواستیم نامى ببریم نام بردن‌مان معنا داشته باشد."
وى در ادامه افزود: "اگر این نمایش زیبایى‌ای داشته و یا زیبایى‌شناسی‌ای داشته بخشى از آن را مدیون کسى که من همیشه تماشاگر آثارش بودم و یک بار هم بازیگرش، دکتر على رفیعى " 
در دور پیشین اجرای این نمایش (شهریور ۹۶) حسین علیزاده و مهدی هاشمی دو هنرمندی بودند که نمایش به آنها تقدیم شده بود.
نمایش «شیرهاى خان باباسطلنه»، تا پایان بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به روى صحنه خواهد رفت .

 

درباره نمایش شیرهای خان بابا سلطنه
۱۶ بهمن ۱۳۹۶