در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | «شیوه‌ى به قداست رساندن یک اعتراف کننده‌ى نامعتبر» به پالیز رسید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:59:12
نمایش شیوه‌ی به قداست رساندن یک اعتراف کننده‌ی نامعتبر | «شیوه‌ى به قداست رساندن یک اعتراف کننده‌ى نامعتبر» به پالیز رسید | عکس

نمایش «شیوه به قداست رساندن یک اعتراف کننده نامعتبر» به نویسندگى و کارگردانى آرش واحدى و ‎تهیه کنندگى علیرضا مولایى از ٢٢ آبان در تماشاخانه پالیز به روى صحنه مى‌رود.

آرش واحدى در کارنامه خود سابقه فعالیت ژورنالیستى در روزنامه‌هاى صبا، هنرمند، سینما و قانون را دارد. همچنین این نمایش تجربه پنجم وى در حوزه کارگردانى تئاتر وى بوده است .
واحدى در خصوص اجراى این اثر چنین می‌گوید: این نمایش تنها قصد دارد اهمیت واژه «انتخاب» را به مخاطب یادآوری کند، انتخابی که می‌تواند گاهی به یک فاجعه ختم شود و گاهی افراد را به رستگاری برساند. این انتخاب‌ها بر پایه اصولی که از آن تعاریف مشخصی داریم صورت می‌گیرد؛ برخی از اشخاص بر پایه اصول اخلاقی و انسانی انتخاب می‌کنند و برخی بر پایه قواعد مذهبی و برخی بر اساس تجربه‌هایی که در زندگی از سر گذرانده‌اند. انتخاب میان گزینه‌های انسانی و مذهبی همواره به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند. در این نمایش سعی شده است تضاد میان انتخاب‌های انسانی و مذهبی زیر ذره‌بین قرار گیرد، جایی که خط قرمزهای مذهبی با شرایط انسانی همخوانی ندارند و در شرایطی خاص باعث سخت شدن انتخاب‌ها می‌شوند. حال سوال اینجاست، در چنین شرایطی باید پرسید آیا خطای انسانی مهلک‌تر است یا خطای مذهبی.
در این نمایش میلاد نصرالهی (مدیر تولید و برنامه‌ریز)، هدی کاویانی نسب (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، حمیدرضا بابایى (دستیار تهیه)، حامد اصلانى (طراح صحنه)، زهره کاظمی (طراح لباس)، آتنا نعمتیان (طراح گریم)، فرید کولیوند (موسیقی و صدا)، ایلیا شمس- تئاتر بازها (مدیر روابط عمومی و تبلیغات)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای- مکث)، حنیف سلطانی- تئاتر بازها (دستیار روابط عمومی)، علی سعیدایی، آرش وکیل زاده (عکاسان)، کسرى شیخ و آرش وکیل زاده (طراحان پوستر و بروشور)، پیام رفیعى (ساخت تیزر)، فرزانه زارع (دستیار لباس)، مهدی یگانه (دستیار تولید)، رضا چاوشى ( تدارکات) همکاری دارند.

بازیگران این اثر متعاقباً اعلام می‌شوند و بلیت فروشی این نمایش از پنجشنبه ١٨ آبان ماه آغاز می‌شود.

۱۷ آبان ۱۳۹۶