در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | هانیه: دیالوگ ماندگار از شب های روشن درشهریم که با تو برایم غریب نیست . ام
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:59:39
دیالوگ ماندگار از شب های روشن

درشهریم که با تو برایم غریب نیست . اما دیشب را باز بی تو ، در غربت گذراندم .سهم من از عشق گوشه سرد و تاریکی از این دنیاست که با یاد تو گرم مانده است. کاری کن که باور کنم انتظار خود عشق است. من از مردم همین شهرم. همهء آدمای این شهرم دوست دارم . چون تقریبا هیچ کدومشونو نمیشناسم . از آدم های بزرگ مجسمه ساختیم و دورش نرده کشیدیم ، اگر کسی حرفهای مجسمه هارو باورکنه، باید بین خودشو مردم نرده بکشه!من این حرف هارو باور کردم، اصلا باور کردنی، هست؟توانا بود هر که دانا بود،واقعا ؟؟ من با همه غریبم ، با مجسمه ی آدمها،با آدمهای مجسمه .


آدم ها از دور دوست داشتنی ترند ٬ شایدم خیالاتیمو میترسم با پیدا کردن دوست مجبور بشم . از خیالبافی دست بردارم اما اگر دو نفر به قیمت دوستی مجبور بشن تا اخر عمر بهم دیگه،دروغ بگن بهتره که در تنهایی بشیننو به چیز هایی فکر کنن که دوست دارن . روز ها فکر کردن فایده نداره. صدا و نور و شلوغی مزاحم خیالبافی آدمه .


باید صبر کرد تا شب بشه...
به به!برای من از بهترین فیلمای عاشقانه ی تاریخ سینمای ایرانه،شایدم بهترین!
۱۱ شهریور ۱۳۹۳
مرسی... من عاشقم این فیلم هستم... هرچندبار بببینم بازم کم هست...
۱۳ شهریور ۱۳۹۳
چند سال پیش وقتی این فیلم رو دیدم که با دوستم رفتیم سینما ولی سانس فیلم انتخابیمون تموم شده بود و مجبور شدیم فیلم شب‌های روشن رو ببینیم بدون هیچ ذهنیت قبلی. اون شب یکی از بهترین شبهای زندگیم بود از بس حالم خوب بود بعد از تماشای فیلم.
۱۵ شهریور ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید