در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | samareh khodarahmi درباره فیلم امروز: امروز این فیلم رو دیدم. دوستش داشتم. بازیها رو مخصوصاً خیلی دوست داشتم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:05:27
امروز این فیلم رو دیدم. دوستش داشتم. بازیها رو مخصوصاً خیلی دوست داشتم. ولی....
یعنی خدا نصیب گرگ بیابون نکنه آدمهایی رو که فرهنگ سینما اومدن ندارن! حالا تصور کنین که از دو طرف بین این جور موجودات قرار گرفته باشین و هیچ راه فراری هم نداشته باشین.
طرف چپتون یک خانواده با خاله خانباجیشون اومدن به اضافه بچه های خودشون و بچه های فامیل و یه کیسه پر از چیپس و پفک و ناچو! هیچی دیگه! این دوستان سالن سینما رو با تفریحگاه سیزده به درشون اشتباه گرفتن! بدتر از اون خانومیه که بغلتون نشسته و حتی نمیتونه این همه کالری رو با دهان بسته بخوره!!
حالا میریم سراغ طرف راست! یه تعداد جوون به مثلاً دانشگاه رفته و با کلاس و با فرهنگ نشستن که به ترک دیوار هم میخندن. با سکوت یونس اونها میزنن زیر خنده و اونو به باد مسخره میگرین. هرچی هم بهشون نگاه میکنی و چشم غره میری فایده نداره. تازه وسط فیلم با هم سر اینکه کی چی میخواد و کی میره بخره و کی پولشو میده صندلی داغ و میزه گرد راه می اندازن!
وای!!!!!!!!!!!! خدا نصیب گرگ بیابون نکنه! من به این دوستان خسته نباشید میگم و امیدوارم که هرجا میرن، به هر دانشگاه یا شرکت یا هر جای دیگه، یکی بهشون این چیزها رو بفهمونه!
ولی فیلم رو دوست داشتم. دلم برای استاد پرستویی تنگ شده بود!
خانم خدارحمی بهتون پیشنهاد میکنم اینجور فیلما رو زمانایی برین سینما که خلوت باشه
۲۲ شهریور ۱۳۹۳
یکسری چیزها از کودکی باید فرهنگ سازی بشه.همکاری داشتم میگفت هر وقت بچه ام حوصله اش سرمیره به جای پارک میبرم اش شهر کتاب ...
۲۹ بهمن ۱۳۹۳
خانم گلبو با شما کاملاً موافقم! باید فرهنگ سازی کرد که متاسفانه این کار به نظر من کاری غیرممکنه تو این کشور.
خانم سودابه من واقعاً به همکارتون تبریک میگم که این کار رو خیلی زود به بچه شون یاد دادن. من خودم هروقت حوصله ام سر میره میرم شهر کتاب! ممکنه اصلا هیچ کتابی نخرم و فقط بگردم تو طبقاتش ولی لذتی که اون یک ساعت میبرم از صدتا پارک و خرید و اینجور چیزها بیشتره!
ممنون از نظرتون دوستان خوبم!
۳۰ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید