در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بردیا درباره نمایش هم هوایی: نمایش رو دیدم و از نمایش لذت بردم. به عنوان یک بیننده آماتور تئاتر گفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:47:45
نمایش رو دیدم و از نمایش لذت بردم. به عنوان یک بیننده آماتور تئاتر گفتم یک یادداشت کوچیک بذارم :

در ابتدا باید بگم که بازی بازیگران تقریبا بدون نقص و تاثیرگذار بود. مخصوصا خانم کردا عزیز با بیان شیرین و دوست داشتنیشون و خانم ستاره اسکندری با بازی مسلطشون. خانم باران کوثری هم به نسبت جای مانور کمتر شخصیت داستان بسیار خوب و بدون اغراق زیاد بازی دوست داشتنی داشتند. کیفیت طراحی صحنه و سادگی صحنه بسیار بجا و هماهنگ با داستان بود.
اما در مورد نمایشنامه به نظرم هرچند که جنسِ دردِ هر سه کاراکتر داستان تقریبا یکی بود و حس هماهنگی رو به بیننده منتقل می کرد و بسیار سنجیده عمل شده بود ولی تا انتهای نمایش منتظر گره خوردن این سه داستان و داشتنِ یک نقطه تلاقی تاثیرگذارتر بودم که تا آخر هم شاهد اون نبودم و به نظرم اگر اتفاق های داستان در انتها به هم گره ای ملموس تر میخورد خیلی جالب تر و تاثیرگذار تر می بود.

در مورد کیفیت سالن اجرا باید بگم که واقعا نسبت به سطح اجرا بسیار بی کفیت بود و تعجب میکنم که با یک روغن کاریِ ساده ی صندلی ها میشد از صدای ... دیدن ادامه ›› آزاردهنده صندلی ها کم کرد. من که تا آخر نمایش از ترس ایجاد صدا از صندلی تکون نخوردم.

نکته مثبت دیگه این بود که علاوه بر استفاده از صداهای ضبط شده ، از عوامل و ابزارهای موجود ( در آشپزخانه این سه کاراکتر) برای تولید صداهایی که میشد به عنوان موسیقی متن تعبیر بشه به نحو عالی استفاده کرده بودند. ( مثلا درجایی که خانم اسکندری در حال دیالوگ گفتن بودند، خانم کوثری با کشیدن قاشق بر روی بشقاب حس اضطراب و استرس رو به خوبی به بیننده منتقل میکرد) . در کل با اینکه انتظارم از نمایش خیلی بیشتر از این ها بود( به خاطر تعریف هایی که شنیده بودم) ولی از دیدن این نمایش بسیار خوشحال شدم. باز هم بگم که این نظرات یک بیننده معمولی تئاتر با اطلاعات کم هست.
فاطمه، شاهین نصیری و n s این را خواندند
زهرا شاهین و علی عبدالرحیم این را دوست دارند
به نظر من مهمترین ویژگی نمایش متن بود. واقعا مایه ی افتخاره همچین متنی با این قدرت از یک نویسنده ی ایرانی. فکرش رو هم نمی کردم...
۰۵ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید