در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Amvaaj: سینمای بدنه!!! مستانه... خب هر از چندگاهی بد نیست بهدیدن فیلم های سی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:43:13
سینمای بدنه!!!
مستانه...
خب هر از چندگاهی بد نیست بهدیدن فیلم های سینمای بدنه بریم. این فیلم ها به نظر من مثل فلفل و نکی هستند که چاشنی خوراک می کنید و نوش جان می فرمایید. هر چند گاهی این فلفل و نمک خوراکتان را مزه که نمی دهند هیچ بی مزه یا بد مزه هم می کنندش!!
خب، فیلم و فیلمنامه و کارگردانی که کاری نداریم. همه اش شعار و کلیشه و ...
می رسیم به بازی ها. خب باران کوثری طفلکی اصلا واسه نقش خانم وکیل مناسب نیست. تلاش زیادی می کنه و همین کار رو خراب تر می کنه ... میلاد کیمرام هم که این نقش کلیشه ای رو لازم نبود کاریش بکنه. کلیشه آدم عصبی و دیوونه تو این سینما فراوونه که شکر خدا همشون هم عین همند. به نظر من اون یه مقدار حسی هم که سعی کرده بود تو میمیک صورت و طرز نگاه در بیاره خیلی مصنوعی از کار دراومده بود... سحر دولتشاهی، ایشون هم گرفتار ضعف فیلمنامه بود و داستان تجاوز رو بعد از چند روز خیلی ساده برگزار کرد!!! واکنش ها به نظر من تصنعی و فاقد حس خالص و درست بود.

نقاط قوت فیلم: فرهاد اصلانی، گریمور!!!!! و طراح لباس و صحنه !!!! ( مزون آنا!!! و برج دانوب !!!)
من سعی کردم خودم رو به این سه نکته سرگرم ... دیدن ادامه ›› کنم. البته گریمور هم سری کاری کرده بود و همه رو شبیه هم درست کرده بود. حتی رنگ ابرو و ماتیک بازیگرها عین هم بود!!!

ابهام فیلم: انتخاب بازیگران!!! فکر کنم دیگه همه چیز رفاقتی شده. هر کارگردانی با هر بازیگری رفیقه فارغ از این که به درد اون نقش می خوره یا نه ازش استفاده می کنه. (باران کوثری و آتیلا پسیانی)

تأمل برانگیز فیلم: آتیلا پسیانی
آقای پسیانی عزیز... ضمن احترام به شما که اصولا بازیتون رو دوست دارم، خواهش می کنم دست از .... بردارید که حیف شماست. واقعا تعجب کردم از دیدن شما و نقش آفرینیتون...
خنده دار فیلم: خواهر مستانه
اصلا ککش نگزید که به خواهرش تعرض شده !!! شما یا یه شخصیت رو تو فیلمنامه نمی آورید یا وقتی میارید یه کم از وقت مبارکتون رو صرف شخصیت پردازی و رتوش اون شخصیت می کنید. طفلک مثل یکی از اکسسوار صحنه بود!!!
خلاصه فیلم نامه بی حوصله و هول هولی نوشته شده بود. بعله، اول فیلم بازیگرهای رنگارنگ زنگ می زنند و موفقیت مستانه رو تبریک می گویند ولی وقتی مستانه تو دردسر به این بزرگی می افته کی حوصله داره درباره واکنش بازیگرهای تبریک گوینده فیلم بنویسه؟؟ (بابا سخت نگیرید سینمای بدنه است دیگه!! با نمونه های هالیوودی هم مقایسه نفرمایید)
به نظرم خیلی از بازیگرای ما از اینکه ژانراهای متفاوت و بازی کنن هراس دارن، شایدم به خاطره این باشه که توانایی چندانی ندارن که نمیتونن به این سمت حرکت کنن.
۱۳ دی ۱۳۹۳
جناب تکش عزیز
حقیقتش تو سینمای ما یک نوع شتابزدگی مسری دیده میشه. مثل کار بساز و بفروش ها. فاقد دقت و پرداخت هنری لازم هست. شاید یک داستان نظیر فیلم مستانه رو هم بشه با ترفندهای کارگردانی و بازیگری کمی وجه هنری بخشید اما نیازی برای این کار احساس نمیشه. جالب این که اکثر فیلم ها خوب فروش می کنند و سالن های نمایش از تماشاگران پره. خب وقتی تفریحات جامعه ما محدود و انگشت شماره، سینماگران لزومی برای خلق اثری در خور توجه رو در خودشون نمی بینند این زحمت رو به خودشون روا نمی دارند
۱۳ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید