در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | روشنک درباره من می خوام شاه بشم (هنر و تجربه - مستند): "من می خوام شاه بشم" سوژه ی خیلی خوبی داشت... اما می تونس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:39:13
"من می خوام شاه بشم"
سوژه ی خیلی خوبی داشت... اما می تونست کمی هم با احساس همسر اول عباس، درام شه و محورش تنها سرمستی عباس نباشه...و می تونست تصویربرداری چشم نوازی داشته باشه !
فیلم، موضوع خیلی جالبی داشت اما شخصیت عباس برزگر رو اصلا اصلا دوست نداشتم. و برای چنین شاهی !!! احساس خطر می کنم از دسیسه ها !!!
هدف عباس منو می خندونه ! اون می خواد 200 سال گذشته رو احیا کنه ، در حالیکه از دید یه توریست زندگی اونها به اندازه ی هزاره سوم قبل از میلاد عقب هست !!! فقط جناب ادیسون به سبک زندگی اونها روشنایی بخشیده !
عباس برزگر در این مورد یه آشغاله که به بهانه هدفش داد می زد که سالها با زنی که دوستش نداشته زندگی کرده !!! در حالیکه همون زن ، به اون چند فرزند هدیه کرده ! همسر اول عباس باید طرز تهیه سم رو آموزش بگیره !
بی عدالتی و ضعف جامعه ی ما در مورد حقوق زنها کاملا مشخصه... مهریه همسر دوم 400 تا سکه به همراه گل و حج و خانه...اما حقوق همسر اول عباس کووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟!!!
( چرا هیچکی از حقوق زنها دفاع نمی کنه؟ )
عباس که می گفت من بخاطر هدفم ازدواج دوم می کنم ، برای همسر جدیدش ادعای عشق کرد!!...
کاش این مستند دنباله دار باشه و بدونیم در آینده عباس و خانواده هاش چکار می کنن!

امیدوارم برسم این مستندو ببینم تو تو وی پلاس مصاحبشو دیدم و زمانی که میگفت من برای قبیله ام دنبال ملکه میگردم به شدت حرصم میگرفت خانواده به اون خوبی را سرزنش کند و در کمال تعجب برود ملکه ای جوان بگیرد تا به هدفش برسد هدفی که به نظر فقط توجیهی بر این کارش باشد
۱۹ بهمن ۱۳۹۳
جناب مقدم ضمن درود و احترام، دوست دارم بدونم اگه شما مونث بودین چطور می نوشتین! ( یا جای همسر اول عباس برزگر استثمار میشدین چه حسی داشت براتون؟)
۱۹ بهمن ۱۳۹۳
منم با خانم روشنک موافقم. البته توی این کشور همیشه همینطور میشه طرف پولدار همین که یک آبی می‌ره زیر پوستش به فکر تجدید فراش می افته. مشکل از مردها هم هست ولی اشکال اصلی از قوانین هست. وقتی خیلی قانونی اجازه میدم مرد زن دوم و سوم اختیار کنه نتیجه میشه همین. جمله معروف خلاف شرع نکردم که از همینجا میاد. شرع و قانون اجازه میده چون همین آقایون هستن که این قوانین جهت دار رو تصویب کردن. بعد وقتی یک زنی پا میشه و حق پایمال شده خودش رو بگیره و علیه قوانین ضد زن فریاد میزنه فورا اسم فمنیست و مرد ستیز روش میگذارن و اون زن رو سرکش و یاغی می نامند. بابا مرد ستیز کجا بود طرف دنبال حق پایمال شده اش هست.
من تا قبل اینکه بدونم ایشون زن دوم داره یک طور دیگه روش حساب میکردم ولی الان نظرم عوض شد. سر پیری و معرکه گیری نه نامردی سر پیری و ظلم؟ سر پیری و هرزگی؟
۲۱ تیر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید