در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | روشنک: درود...با احترام به این وسیله از همه ی افرادی که در "این جشنواره
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:42:16
درود...با احترام
به این وسیله از همه ی افرادی که در "این جشنواره فیلم فجر93" هم فیلم مستند دیدن و هم فیلم داستانی تقاضا می کنم نظر بدید....

به نظرتون فیلمهای مستند در مقایسه با فیلمهای داستانی، ارزش بیشتر دیده شدن و مطرح شدن ندارن؟
فیلمای داستانی که بازیگران حرفه ای نقش بازی می کنن و ظرف مدت کوتاهی ساخته میشن... و به زور میشه از فیلم نتیجه گیری درستی کرد، چقدر تفاوت دارن با مستندهای "بدون بازیگر" که سالها گروه فیلمساز قسمتی از جامعه رو دنبال می کنن تا بتونن فیلمی هدفمند و یه سند مردم شناسی تحسین برانگیز به مخاطب نشون بدن ، دنیایی از لایه های جامعه رو نشون بدن و دنیایی حرف دارن !
...
این در حالیه که زحمت مستندسازان چندبرابر و جایزه و تبلیغاتشون کمتره !
عمو فرهاد قصه ها و وحید هوبخت این را خواندند
نازی و وحید مقدم این را دوست دارند
لذتی که در دیدن فیلم مستند هست، در دیدن فیلم داستانی نیست.
۲۶ بهمن ۱۳۹۳
خانوم روشنک

من ارزش مستند رو اصلا انکار نکردم بخصوص مستندهایی مثل همین هایی که اسم بردم که به شیوه مستندهای روز دنیا خط و ربط داستانی هم دارند...من هنوزم اگه بخوام تاثیر گذارترین فیلم جشنواره بر خودم رو نام ببرم حتما در کنار "در دنیای تو ساعت چنده"، "من میخوام شاه بشم  " خواهد بود...میبینین ؟ دنیایی خیالی لطیفی که فیلمی مثل در دنیای... ایجاد میکنه به همون اندازه ی واقعیت و کندکاو یک انسان در من میخوام شاه بشم جذاب و فراموش ... دیدن ادامه ›› نشدنیه...
بحث در مورد معنی دار نبودن این کار ازین جهت بود که شما مثلا عکاسی هنری رو با عکاسی خبری مقایسه نمی کنین...اما اگه منظور شما از مطرح کردن این بحث توجه بیشتر از لحاظ مالی،فراهم کردن شرایط اکران و...برای گروه های مستندساز و فیلم هاشون بوده من هم موافقم.

۲۷ بهمن ۱۳۹۳
به نظر من کلا وجود بخش مستند در جشنواره فجر غلطه. فجر، جشنواره فیلم های داستانیه و حضور محقر بخش مستند، حتی توهین به مستنده. وقتی جشنواره حقیقت وجود داره و انقدر هم موفقه و مخاطب پیگیر و حرفه ای داره، واقعا چه نیازی هست به این کار؟
۲۸ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید