در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | گروه همیاری درباره نمایش فیلم تیاتر شکلک: به آگاهی می‌رسد بخش مربوط به تحویل دی وی دی ها به تیوال با اندکی دیرکر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:26:18
به آگاهی می‌رسد بخش مربوط به تحویل دی وی دی ها به تیوال با اندکی دیرکرد فیلم‌ها را به دست تیوال رساند و از این رو خریداران عزیز تهرانی که مایل به دریافت فیلم به صورت پستی بودند فردا یکشنبه ۲۴ و یا پس‌فردا دوشنبه ۲۵ اسفندماه بسته خود را دریافت خواهند کرد.

از کاربران عزیزمان در تهران به دلیل این دیرکرد پوزش می‌خواهیم.
پگاهیان، وحید هوبخت، hamed jahanpanah، lilik1، علی و محمد اوشنی این را خواندند
عرفان تحریری و محمد شفائی این را دوست دارند
کاش گزینه دوست ندارم هم داشتید.
۲۴ اسفند ۱۳۹۳
گروه همیاری (support)
درود بر شما
لطفا در صورتی که تا پایان امروز به دست شما نرسید به نشانی پشتیبانی تیوال support@tiwall.com با ذکر کد پیگیری مساله را طرح فرمایید و رسیدگی قطعا انجام می شود.
۲۶ اسفند ۱۳۹۳
من دوشنبه فیلم به دستم رسید و متشکرم از زحمات شما اما امیدوارم در آینده اگر این کار ادامه پیدا می کند کمتر شاهد بی نظمی باشیم ... و این که ای کاش این گونه کارها در روزهایی غیر از آخر سال آن هم اسفند ماه و هفته ی آخرش انجام شود که تقریبا همه می دانند وضع جامعه در این هفته آخر چگونه است و این که امیدوارم این گونه تاخیرها که نمیدونم بلاخره از طرف شرکت پست بود به قول حرف آقای ایمانیان یا طبق گفته گروه همیاری بخش مربوط به تحویل دی وی دی ها به تیوال ! (که البته عجیب است که حتی حرف های دوستان نیز به نظر هماهنگی با هم ندارد!) کمتر باشد.در مورد کیفیت هم به نظرم بد نبود اما در کل فکر می کنم فیلم تئاتر های بتهوون از کیفیت بهتری در هنگام تماشا برخوردارند. ودر پایان باز هم ممنون بابت تهیه این فیلم تئاتر زیبا توسط دست اندرکاران مربوطه و همه کسانی که در تهیه و توزیع این فیلم تئاتر زحمت کشیدند. امیدوارم همگی دوستان سال خوبی پیش رو داشته باشند.
۲۸ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید