در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | آیدا خمان درباره نمایش آمستردام: بالاخره روز موعود رسید ، جمعه 21 فروردین به همراه یکی از دوستان به کوچ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:09:52
بالاخره روز موعود رسید ، جمعه 21 فروردین به همراه یکی از دوستان به کوچه قدر غربی پلاک 86 رفتیم دقیقا همزمان با " مادر " رسیدیم من واقعا نمی دونستم نمایش از همونجا شروع میشه خلاصه که ریتم نمایش و فضای نمایش رو خیلی دوست داشتم منو برد به خونه پدربزرگ و خاطرات بچگی ام به نظرم خیلی نوستالژی داشت و اتمسفر کاملا تو رو درگیر می کرد .

هر 3 بازیگر خوب بودن ولی سارا عالی بود . سارا ، بیان سارا ، صدای گرم سارا و تاثیرش رو بیننده و نگاهش که به وقت دیالوگ گفتن انگار تو رو هم دعوت میکرد که باهاش هم آوا شی ... عالی بود
گفتنی ها گفته شده من صرفا احساسمو از این نمایش می نویسم که واقعا خوب بود و من تا به حال این سبک از نمایش رو ندیده بودم ، در ضمن یک یادگاری از یک نمایش خوب از یک دوست فوق العاده نصیبم شد ، " جناب Marillion " ممنونم به خاطر قایق کاغذی پرمهری که هر بار دیدنش منو یاد مهر شما ، آمستردام ، عصر 21 فروردین و حس و حال اون روزم میندازه .
خانم آیدا سپاس از لطف شما و واقعا شانس با من بود که این نمایش را همراه شما ببینم :))


۲۴ فروردین ۱۳۹۴
محمدرضای عزیز شما مثل همیشه به من لطف دارین ولی روز هیجان انگیزی رو سپری کردیم ...
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
در بندر آمستردام ...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید