در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمدرضا ایمانیان درباره نمایش اسم: البته که دلایل برخی دوستان عزیز در مورد ساعت اجرا محترم و متطقی است و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:03:04
البته که دلایل برخی دوستان عزیز در مورد ساعت اجرا محترم و متطقی است و شاید بعضی عزیزان این ساعت برایشان مناسب نباشد.

اما فکر می کنم چند سالی است در ماه رمضان این فضا جا افتاده باشد. وقتی در فضای سینما از بعد از افطار تا نزدیک های سحر امکان پخش فیلم دارند و اتفاقا استقبال هم شده است. وقتی بسیاری رستوران ها و پاتوق های تفریحی از بعد از ساعت افطار تازه فعال می شوند و مخاطبین هم علاقمند به حضور هستند چرا برای تئاتر این اتفاق نباید بی افتد.

یک سری قراردادهای غیر قابل توجیه برای خودمان تعریف کردیم که مثلا تئاتر در ایام نوروز تماشاگر ندارد. پس چطور همین روزهای نوروز یکی از مهمترین و بهترین زمان های اکران فیلم ها سینما هستند ؟ اتفاقا در طول دو سال اخیر اجرای برخی نمایش ها در همین روزهای نوروز نشان داد در این روزها تماشاگر خواهیم ... دیدن ادامه ›› داشت.

تئاتر از 9 شب به بعد دیر است اما کنسرت تا 12 شب می تواند برگزار شود و مخاطب هم دارد. البته که شاید نوع مخاطبین سینما با کنسرت و تئاتر و یا فلان پاتوق فرهنگی متفاوت است اما فکر می کنم اگر علاقمند هستیم فضای تئاتر از این حالت تک بعدی و از این دایره بسته مخاطبین محدود خارج شود و اندکی بیشتر به سبد فرهنگی خانواده ایرانی بازگردد نیازمند این است که برخی مناسبات را هم تغییر دهیم.

ساعت 11 شب وقتی برای هزار جور تفریح دیگر مناسب است و خیلی ها هم استقبال می کنند (البته از نوع سالمش)، فکر می کنم می شود برای یک تفریح فرهنگی و یک لذت هنری هم مناسب باشد.
من با حرف شما موافقم، اما فکر می‌کنم اون‌هایی که به ساعت اجرا اعتراض دارن، خیلی وقت‌ها قید همه‌ی اون تفریحات دیگه‌ای که مثال زدید رو هم به دلیل ساعت دیروقت‌شون می‌زنن (از جمله خود من)، و خب دوست دارن که این مورد رو از دست ندن.
۲۹ خرداد ۱۳۹۴
دوستان عزیز

البته نظرهای شما محترم و کاملا هم درست و منطقی است. اما تعیین ساعت اجرا در بسیاری موارد در اختیار گروه نمایشی نیست. دوستان بسیاری مثال نمایش فهرست اثر رضا ثروتی را زدند. خب بعضی مواقع می شود در یک سالن فقط یک اجرا باشد و ساعت و زمان اجرا را فقط با یک گروه هماهنگ کرد اما در بسیاری موارد مثلا در تماشاخانه باران که در حال حاضر سه اجرا بروی صحنه می رود یا حتی سالن های تئاتر شهر واقعا امکان انتخبا ساعت اجرا در اختیار گروه اجرایی نیست و مدیریت سالن هم با محدودیت هایی ... دیدن ادامه ›› مواجه است.

از جمله پرسنلی که باید ارائه خدمات کنند یا مسئولین فنی سالن ها و همچنین اداره اماکن نیروی انتظامی در بسیاری موارد اجازه تجمع تعداد مثلا 200 نفر را بعد از برخی ساعات پایانی شب نمی دهد.

ما تا ایده آل ذهنی خود فاصله بسیار داریم. در پایتخت ما تنها 6 سالن تئاتری وجود دارد که البته فقط دو سالن دارای استاندارد های حداقلی هستند. اما نزدیک به 40 گروه نمایشی مختلف حرفه ای و ده ها گروه نمایشی دانشجویی وجود دارد و همه هم متقاضی اجرا در همین 6 سالن تئاتری هستند. واقعا زما بندی ساعت اجرا خیلی پیچیده تر از آن چیزی است که تصور می کنیم
۳۰ خرداد ۱۳۹۴

اگر برنامه های شبانه متداول بشه علاوه بر اینکه به اشخاص زیادی امکان استفاده داده اند از بار ترافیک روزانه نیز بسیار کاسته میشود مثل خیلی از پایتختهای دنیا که بیست و چهار ساعته اند (همین استانبول نا امن به زعم ...)
ولی متاسفانه مسئولین به دلایل واهی راس نیمه شب را به عنوان ساعت تعطیلی کسبه اعلام میکنند که یاد آور سالهای نه چندان دور و عناوین نه چندان دلچسب است .
۰۲ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید