در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | Mehdi.Ayandeh.R درباره نمایش هیچ کس نبود بیدارمان کند: با سلام و خسته نباشید به عوامل این نمایش من دوشنبه 22 این نمایش رادی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:16:30
با سلام و خسته نباشید به عوامل این نمایش
من دوشنبه 22 این نمایش رادیدم
اول می خوام از حسن ختام زیبای آقای دهکردی و عوامل نمایش تشکر ویژه کنم که یاد استاد سمندریان ( پیر و خراباتی میکده تئاتر ) را گرامی داشتند . . . یادشان گرامی باد .
به نظر من تئاتر قشنگی بود بازی خانم متخصص قابل تقدیر و سایرین هم قابل تامل بودند مخصوصا خانم پاوه نژاد به نظر من تن صدای خاص ایشان با حس صحنه همراهی می کرد و دوست داشتنی بود . . .
خلاصه بگم : یک عاشقانه ناآرام شاید تکراری با پایان تراژیک . . . عاشقی رخ در نقاب خاک کشید و عاشقی پارچه سیاه به رخ کشید . . .
در مورد مسائل فنی صحنه نظری ندارم چون معتقدم در این دشت مشوش و این حمایت های ناچیز توقع زیادی نمی توان از تئاتر داشت و همه می بایست دست به دست دهیم این آب روان باشد و از حرکت نایستد مجبوریم به روز های آینده خوشبین باشیم . مجبوریم ، به امید روزی که حرکت تئاتر در مملکت رود خروشان باشد . . . . .

آقا چقدر خوب نوشتین شما !
من هم اون شب بودم و کار رو با همون حسن ختمام آقای دهکردی تماشا کردم
درود بر شما با این نگاه مثبت و سبز
۲۵ تیر ۱۳۹۴
جناب آقای فلاح
با سپاس

از شما تشکر می کنم .
۰۱ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید