در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گروه نمایش موج درباره نمایش نویسنده مرده است: دوستان عزیز؛ اخبار ، عکس ها و فیلم های متعلق به نمایش "زیرزمین&q
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:24:46
دوستان عزیز؛
اخبار ، عکس ها و فیلم های متعلق به نمایش "زیرزمین" کار تازه گروه نمایش موج را می توانید از سایت آرش عباسی و گروه موج دنبال کنید. همچنین در این سایت دسترسی به نمایشنامه زیرزمین و دیگر نمایشنامه های نویسنده با قابلیت دانلود رایگان امکان پذیر است . با سپاس از همراهی شما.

www.arashabbasi.com

خرید اینترنتی بلیط نمایش زیرزمین در سایت ایران کنسرت:

http://www.iranconcert.com/?concert=2716&t=%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%8A%D8%B4%20%D8%B2%D9%8A%D8%B1%20%D8%B2%D9%85%D9%8A%D9%86
یه اطلاع کلی هم در مورد روند قضایی شکایت تون از سایت تیوال اعلام بفرمایید بد نیست :)
۱۲ مرداد ۱۳۹۴
گفته بودند محمد عمروآبادی دلال و سمبل بی اخلاقی است. از محمد عمروآبادی توقع ندارم کامنتی که مربوط به خودش میشه رو پاک کنه. شما بیا و پاسخ بده حتی اگه دوست داشتی فحشش بده اما الان فقط باعث شدید هر کسی این پست رو می بینه فکر می کنه من خل شدم و خودم با خودم حرف می زنم!
۱۲ مرداد ۱۳۹۴
گروه همیاری (support)
درو بر شما
روند قدیمی تیوال در ساختن و اطلاعرسانی همه برنامه های هنری (مستقل از محل فروش بلیت آن) پابرجاست و هیچگونه تصمیمی برای ساخته نشدن برگه‌ای از جمله نمایش "زیرزمین" گرفته نشده است ولی مانند مواردی که گهگاه روی می دهد ممکن است از وجود یک برنامه دیرتر آگاه شویم مخصوصا اگر گروه محترم اجرایی آن ایمیلی در این باره برای ما نفرستند.
برگه نمایش زیرزمین:
http://www.tiwall.com/theater/zirzamin2

درباره زدوده شدن برخی نظرها، قانون نخست تیوال رعایت احترام همه اشخاص حقیقی و حقوقی است. اگر چنین عبارت دور از ادبی از سوی هر کاربری درباره هر شخص دیگری از جمله خود گروه محترم موج نیز نوشته شود از دید عموم زدوده خواهد شد.

۱۳ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید