در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مازیار درباره نمایش کالیگولا: چند خط برای کالیگولا * کالیگولای همایون غنی زاده امضای همایون غنی زاد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:52:57
چند خط برای کالیگولا
* کالیگولای همایون غنی زاده امضای همایون غنی زاده را پای خود دارد.هر کس ددالوس-ایکاروس ،ملکه لی نین و گودو را دیده باشد تایید میکند.
** فرآیند دراماتورژی نمایش طوری سروشکل گرفته که گویا همایون غنی زاده سوار بر ماشین زمان به سالهای زمامداری کالیگولا سفرکرده و برشی از آن بازه ی زمانی را زیر لباس خود پنهان کرده وبه میان ما بازگشته است. نمیدانم شاید در طی این مسیر طولانی و دشوار، ددالوس و ایکاروس هم او را همراهی کرده باشند.

*** همایون غنی زاده یک اجرا بدون اجازه ی تنفس به شما هدیه میکند.از شروع اجرا که با فرآیند خمیرگیری آغاز میشود تا پایان اجرا که با قرار دادن کایوس در فـر پایان میگیرد ،به شما اجازه چاق کردن نفس نمی دهد.بر همین مبنا گاهی حتی از روی تعمد، سر صبر و حوصله مومیایی میکند.

**** این نمایش را بدون توجه به شاخص های مرسوم به تماشا بنشینید.حتی در صورت امکان بدون مراجعه به سواد اینترنت همراه در ویکی پدیا.

***** ... دیدن ادامه ›› دنبال این همانی ها نباشید.

****** نمادها در این اجرای سه ساعته که برای من به سرعت عبور کرد ،بسیار قابل فهم و ملموس بود.

******* دیا لوگی در نمایش نمی بینید.اصولاً قرار نیست دیالوگی برقرار شود.کالیگولا مونولوگ می گوید.و دیگران همه در خدمت سزار به مونولوگ او گره میخورند.

راجع به محل اجرا

بالکن به شدت دلهره آور و ناایمن جلوه میکند.شاید به قول یکی از دوستان مشورت با یکی از اهالی معماری –سازه و نمیدانم ساختمان ضروری به نظر برسد.
راجع به کافه هما

طراحی-چیدمان و سرویس دهی مناسب با قیمت نامناسب.(اسپرسو نخورید!)


و در پایان بعد از تمام جنجالهایی که بر سر بهای بلیت این نمایش به راه افتاد.همچنان قائل به این هستم که برای خرید یک محصول فرهنگی-خدمت فرهنگی-کالای فرهنگی یا هر چیزی که اسمش را میگذارید ،غرولند نکنیم.
"بالکن به شدت دلهره آور و ناایمن جلوه میکند.شاید به قول یکی از دوستان مشورت با یکی از اهالی معماری –سازه و نمیدانم ساختمان ضروری به نظر برسد."
امیدوارم واقعاً یه مشورتی صورت گرفته باشه و اگه خیلی خطرناکه یه گزارشی صورت بگیره که شهرداری تأیید کنه امنیت بالکن های جذاب و هیجان انگیز این سالن رو به گفته عوامل اجرا!
۲۵ مرداد ۱۳۹۴
"دیا لوگی در نمایش نمی بینید.اصولاً قرار نیست دیالوگی برقرار شود.کالیگولا مونولوگ می گوید.و دیگران همه در خدمت سزار به مونولوگ او گره میخورند."

آقایه مازیار عزیز ممنون از نقدی که ارائه کردین ولی باید بگم در صحنه های کاملا دیالوگ برقرار می شود مانند صحنه ای که بزرگزاده 2 که کایوس اونو جوجو خطاب قرار می ده وقتی برای برملا کردن نقشه قتل کایوس مقابل کالیگولا می نشینه و یا صحنه اصلاح صورت کرئا که تبدیل به یک دوئل فلسفی میشه کاملا دیالوگ برقرار میشه.سرافراز باشید
۲۶ مرداد ۱۳۹۴
جناب آقای مازیار
ماهها پیش شما زحمتی کشیده و برای نظری که من در رابطه با یک نمایش داده بودم اهانت مبسوطی به بنده پیشکش فرموده بودین!
ابتداً عذرخواهی بنده رو بابت اینکه اجبارا در اینجا پیغاممو براتون گداشتم رو از من بپذیرید.
در واقع شما بنده رو فاجعه خطاب فرموده بودین با این وصله که بعد از دیدن 4 تا تاتر ژست روشنفکری هم گرفتم!
اگر شما من رو می شناختید باز برام قابل قبول بود که قضاوت در موردم انجام بدین ولیکن من تنها حس و نظرم را درباره یک تاتر دیدم که ... دیدن ادامه ›› شب 8 نفر انسان را که به امید لذت بردن از یک تاتر رفته بودن را کاملا خراب کرد! من هیچ گونه جسارتی به هیج شخصی نکردم! فقط گفتم به نظر من دیدن اون تاتر یه تجربه فاجعه بود، البته بعد یادم اومد که ما در کشوری زندگی می کنیم که حق نظر دادن در مورد هیج موضوعی رو نداریم خصوصا اینکه من ماده هستم و ناقص العقل و شما به دلیل نرینه بودنتون قدرت مطلق و عقل تام! ولی باز هم در هر صورت فاجعه خوندن فردی تنها به این دلیل که شبی از شبهای زندگی خودش و دوستانش بابت دیدن تاتری هدر شده بسیار دور از انصافه! شاید روزها و شبهای زندگی شما براتون ارزش چندانی نداشته باشه ولیکن برای من بسیار مهم و با ارزشه

اوقات به کام و ممنون بابت وقتی که ممکنه بابت خوندن این متن بگذارید
۱۲ شهریور ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید