در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | شهرزاد ابراهیمی درباره نمایش جوجه تیغی: به نظرم تئاتری که تنها یک بازیگر داشته باشه، قدرت بازیگر رو نشون می ده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:39:24
به نظرم تئاتری که تنها یک بازیگر داشته باشه، قدرت بازیگر رو نشون می ده. من هر چی فک می کنم ایرادی از اجرا نمی تونم بگیرم! تک تک کلماتی که از دهن آقای افشاری بیرون میومدن صاف می رفت توی قلب آدم... چه طنز، چه تلخ... درسته منم مثل بقیه دوستانی که نظر داده بودند با حرفاش خندیدم و گریه کردم! خب این فقط یه معنی می تونه بده که این آقا چقدر بازی اش تاثیر گذاره! در عین سادگی دکور، چه بازی عمیقی به مخاطب می ده یا شایدم گاهی من حس کردم داره زندگی خودشو می گه! من نظرات رو خوندم ولی متوجه نشدم آیا این موضوع زندگی خودش بود یا یه شخص خاص؟ البته که می تونه خیلی کلی باشه ولی من فک می کنم این داستان زندگی کسی باید باشه!
با ویدئو ها اصلا مشکلی نداشتم حتی به نظرم جالب هم اومد! کار عجیبی نبود. پیشتر تو نمایش کمپلکس اودیسه هم از ویدئو استفاده شده بود و برام اونقدرا این کار ناآشنا نبود. از آقای افشاری رابینسون کروزوئه و کامنت هم دیده بودم و بی شک این هم یک کار خوب دیگه و خلاقانه بود.
تبریک می گم به خودمون که همچین هنرمندی در تئاتر داریم و امیدوارم کارهای بیشتری ازشون ببینیم.
طبق گفته خودش شاید %30 زندگی خودشه و میتونه زندگی هر کسی باشه با توجه به پایان های متفاوت در ویدیوها.
۳۱ مرداد ۱۳۹۴
مرسی خانوم باقری از نظرتون. منم همین حس رو داشتم و برام خیلی بیشتر قابل احترامِ آقای افشاری...
۳۱ مرداد ۱۳۹۴
این نمایش ممکنه برای خیلی از دوستان این سوال رو بوجود بیاره که آیا داستان نمایش در مورد زندگی خود جناب افشاریه ! اگه در مورد بیوگرافی این هنرمند کمی مطالعه کنید متوجه خواهید شد که این عزیز برای این حرفه زحمت زیادی کشیده و خاک صحنه خورده و در زمینه فیلم برداری و نویسندگی هم فعالیت میکنه و پله های ترقی رو دو نه به دونه طی کرده اما با اینحال تا حدودی نمایشنامه با زندگی شخصی ایشان همخوانی داره و شاید همین باعث شده که بهتر بتونه با مخاطب ارتباط برقرار کنه اما این تشابه فقط در مورد زندگی شخصی ایشونه و در مورد حرفه بازیگری صدق نمیکنه این عزیز کار خودشو تو شهرستان شروع کرده و اصلا جز کسانی نیست که به عشق معروف شدن اومده باشه تهران و از این کلاس به اون کلاس
اگه به نقش های کاملا متفاوت این هنرمند دقت کنید کاملا مشخصه که یک سوپر استار واقعیه که نه با تیپش معروف شده و نه با پولش بلکه فقط و فقط با هنرش که تونسته از پس نقش های کاملا متفاوت به خوبی بر بیاد برخلاف خیلی از هنرمند نماهایی که با وجود شهرت زیاد که بخاطر زیبایی یا .... همیشه در همه اثارشون یک نوع بازی میتونن ارائه بدن و فقط یک نوع کاراکتر رو میتونن بازی کنند و اول فیلم میشه کاملا حدس زد که چه شخصیتی در فیلم دارند مثال نیاز نداره این دسته بازیگرا انقدر زیاد هستند که هر کسی میتونه ده ها نفر رو اسم ببره
۳۱ تیر ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید