در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اوتانا فردکهن: چند نفر از دوستان با گلایه‌مندی‌شان بابی را باز کردند تا مشکلی که چندی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:39:19
چند نفر از دوستان با گلایه‌مندی‌شان بابی را باز کردند تا مشکلی که چندی است در سالنهای تئاتر و کنسرت بسیار با آن مواجه هستیم (هرچند ترجیحم بر عنوان نکردن بود) را بصورت پستی مجزا و کاملن دوستانه مطرح کنم تا شاید در ادامه راه حلی هرچند کم تاثیر پیدا شود و بعمل برسد.

صدای موبایل و تبلت و گجت‌های دیگر!
صدای خنده‌های بلند بی مورد و بیش از حد! (با کوچکترین تلمیح طنزآلود بازیگران، قهقه سر دادن و کف زدن)!
صدای پچ‌پچ کردن، حرف زدن و توضیح دادن با بغل دستی!
صدای خورد و خوراک!
رفت ... دیدن ادامه ›› و آمد مکرر!
و...

همیشه تعجب میکنم از کسانی که بدون کمترین آگاهی‌ و دیدی از اینکه به تماشای چه کاری قصد دارند بروند یا در چه فضایی قدم میخواهند بگذارند در محل تئاترهای جدی یا کنسرت‌های کلاسیک حضور پیدا میکنند! غافل ازینکه اشتباه گرفته‌اند با سینما و نمایشهای کمدی و کنسرتهای پاپ سبک و ساده‌تر که برای وقت گذرانی و خوشگذرانی می‌رفته‌اند. و در نهایت ازآنجاکه حوصله و قدرت درک کار را ندارند و یا به هر دلیلی با کار ارتباط برقرار نمیکنند، شروع میکنند به هر نحو ممکن با خودخواهی تمام زمینه سرگرمی خود را فراهم کردن و تمرکز و سکوت و اتمسفر حاکم بر یک فضای جدی آرتیستیک را برهم زدن.
بدین ترتیب محیطی که قرار بود ارضای تفکرات و احساسات و روحیات آدمی را در پی داشته باشد و تو را به لذت و تأمل برساند، گاهی اوقات تبدیل می‌شود به مکانی برای آشفتگی ذهن و روان که چرا...؟!

اما پیشنهاد اول
پیشنهادم این است تراکت‌هایی تهیه شود که بر روی آن برخی اصول اولیه برای دیدن یک کار هنری و مواردی ازین دست که برای دیگران من جمله بازیگران مزاحمت ایجاد میکند را خیلی خلاصه و پررنگ توضیح و تذکر داده شده و قبل از ورود به سالن به تماشاگران عرضه گردد. این می تواند از طرف خود سالن برگزار کننده بصورت کلی برای همه اجراها و یا از طرف گروه نمایش باشد،

و یا اینکه تیوال محترم محبت کرده در برگه‌ی بلیت‌ها که صادر میکند در چند سطر لزوم رعایت این موارد را بگنجاند.

همیاری عزیز امکانش هست این بحث و پیشنهاد را بگوش مسوولین و تیوال برسانی لطفن؟

با سپاس
همیاری جان اینجا ی سیستم منشن کم داره‌ها، کاش میشد شما یا دیگران رو منشن کرد
۱۴ شهریور ۱۳۹۴
جناب هاشمی
دقیقن همینطور است که میفرمایین، منظورم از با خودخواهی تمام وسیله سرگرمیشان را فراهم میکنند همین اینگونه مواردیست که اشاره کردید.

۱۵ شهریور ۱۳۹۴
خانم انصاری
ممنونم از مشارکتتون
۱۵ شهریور ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید