در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کیوان جدیری درباره نمایش یکشنبه: این متن صرفاً در راستای طراحی لباس و گریم نمایش "یکشنبه" نوش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:55:25
این متن صرفاً در راستای طراحی لباس و گریم نمایش "یکشنبه" نوشته شده است ، اگر هنوز نمایش را ندیده اید احتمال لو رفتن داستان وجود دارد .
مادر خانواده : بیشتر قسمت های لباس رنگ مشکی دارد ، جوراب ها سفید ، آستین های سفید و کمی از جلوی لباس هم سفید .
شخصیت مادر : انسانی متعصب و خشک که آمادگی هیچ تغیری را ندارد و با هر گونه تغییری مخالف است و این موضوع را نیز از خانواده ی خود صلب می کند . تعصب بیش از حدی به دین ، شهر ، کارمندان دولتی و کشور خود دارد و همین طور علاقه و احترام زیادی نیز به خانواده ی خود دارد .
جمع بندی : اگر قسمت های تیره ی لباس را مساوی تعصب ها و رفتار های افراطی مادر بگیریم و قسمت های روشن را مساوی روحیه تغییر پذیر انکار نشدنی در وجود انسان بگیریم می بینیم که این طراحی به چه اندازه درست بوده است .
پدر خانواده : پیراهن سفید و کت ، شلوار و کفش مشکی .
شخصیت پدر : انسانی آماده برای هر تغیری که به واسطه حفظ زندگی زناشویی آن را در وجود خود کشته است ، خسته از حرف های تکراری همسر خود ، خسته و گله مند از داستان های بی سر و ته و گله مند از هم وطنان و کارمندان دولت . فردی که دنبال یک تغییر ... دیدن ادامه ›› اساسی است ،
جمع بندی : پدر آماده ی تغییر است , دلیل وجود پیراهن سفید هم همین است ولی تمایل خود را از این امادگی انکار می کند برای حفظ بنیان خانواده و این دلیل همرنگ شدن لباس او با لباس مادر خانواده است .
دختر خانواده : لباس های مشکی با جلیقه ای سفید رنگ روی لباس ها .
دختر خانواده تحت تعلیم مادر بوده و زیر نظر او تربیت شده است در نتیجه مادر بر روی نظرات او تاثیر گذاشته و این دلیل رنگ مشکی لباس اوست .
دختر با پدر هم نظر است و آماده ی ایجاد تغییر در زندگی خود و هم سویی با پدر است برای همین قسمتی از لباس سفید است و بیش تر به چشم می آید .

گریم : ما انسان ها همیشه به دنبال حفظ ظاهر هستیم و همه دوست داریم قابل قبول جلوه کنیم برای همین باید همرنگ جماعت باشیم و این گریم کاملاً مصداق این موضوع است ، خانواده با تمام تفکرات متفاوت ولی ظاهری یکسان دارند صورت هایی سفید و زیبا . اگر به صورت بازیگران زن توجه کنید خواهید دید که مادر لب هایی به رمگ تیره دارد همانند لباس هایش و دختر لب هایی نه به رنگ کاملاً تیره و نه کاملاً روشن .