در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Marillion درباره نمایش wow واو: در بحثی تخصصی تر و با مخاطبین احتمالی کمتر .. در رابطه با نوازندگی درا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:21:16
Marillion (hawkwind)
درباره نمایش wow واو i
در بحثی تخصصی تر و با مخاطبین احتمالی کمتر .. در رابطه با نوازندگی درامز , سازی که به نوعی با تمام بدن نواخته می شود .. و امسال در برخی از نمایش ها , مثل واو wow و بازی استریندبرگ و ترانه ای در انتهای کوچه باریک ... و نوع ساده تر آن در نمایش ازدواج آقای می سی سی پی در کنار صحنه و همراه با نمایش و یا در کنسرت ها از جمله کنسرت اخیر گروه کهت میان در سالن برج آزادی تهران استفاده شده .. و نوازنده آن علاوه بر داشتن حافظه بسیار خوب , باید از هماهنگی خیلی دقیق دستورات مغز و انجام آن توسط بدن در نواختن هزاران نت بدون کوچک ترین اشتباهی برخوردار باشه ..

شاخص ترین این نوازندگان به ترتیب متعلق به دوره اول و دوم اجرای موسیقی نمایش واو wow بوده و امید اینکه این حرکت مثبت در زمینه این نوع موسیقی نمایش ها ادامه دار باشه ..

کلیپی ده دقیقه ای از تمرین یک حرفه ای از کشور استرالیا و با ذکر 2 نکته .. اول اینکه گاهی اوقات سرعت حرکت دست ها به سرعت بال زدن نوعی پرنده به نام Hummingbird میرسه که حتی دنبال کردن آنها با چشم هم مشکله :)) و دومی در آهنگی با این سرعت نمیشه انتظار یک صدای لطیف از همخوان آن داشت و صرفا مهارت نوازنده مورده نظر هست ..

http://s6.picofile.com/file/8216189584/Dp_Tr_.mp4.html

بسیار کلیپ زیبایی بود دوست عزیز ...تشبیه حرکت دستان با Hummingbird بسیار بجا بود . چون سالهاست دو عدد از این پرندگان خارق العاده و زیبا با مادرم زندگی میکنند آشنایی زیادی با این پرنده دارم ..آنها خصوصا موقع صرف غذا که جا و شیره مخصوصی دارد به همان سرعت دستان درامنوازان بالهای خود را درجا تکان میدهند برای حفظ تعادل . سپاس از این یادآوری زیبا
۱۶ مهر ۱۳۹۴
واو این کلیپ عالی بود و واقعا چه حافظه ای و چه هماهنگی. ممنون خیلی خوب بود. :)
۱۸ مهر ۱۳۹۴
خانم عظیمی خوشحالم که دوست داشتین :) و ممنون از دقت نظرتون .. گاهی اوقات این میزان از هماهنگی باعث حیرته اما با تلاش و تمرین خیلی زیاد و البته داشتن استعداد چنین چیزی محقق خواهد شد ..
۱۸ مهر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید