در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | آنا درباره نمایش خاطرات و کابوس های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی: میرزا تقى خان فراهانى: مردم از من حمایت مى کنن!!! مردم ضعیف ان،بى سلاح
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:28:08
میرزا تقى خان فراهانى: مردم از من حمایت مى کنن!!! مردم ضعیف ان،بى سلاح ان،گرسنه ان.همین گرسنگى است که باعث مى شود گاهى چیزى باشن و گاهى نباشن. دشمن قدرتمند ه!
جامه دار: انقدر نگو مردم میرزا تقى خان! وفادارى به آن چه که اسمش وطن است و دولت،حمایت مردم؟ کدوم مردم؟ قائم مقام از تو زودتر این مردم رو شناخت. اشتباه اول تو همین ه،مردم تو و قائم مقام رو نمى خواستن! صدراعظم رو از دولت مى بینن! مردم دولت رو نمى خوان!
میرزا تقى خان: نه!
جامه دار: تو همه ى عمر نقش بر آب مى زدى میرزا تقى خان!
میرزا تقى خان: نه!
جامه دار: چه سود از گردن کشى گندم،وقتى زیر سنگ آسیاب ه؟
این مردم به اسم اهمیت مى دن. کاش اسمى نداشتى تا کسى تو رو نمى دید،هر کارى که مى خواستى مى کردى! بیا میرزا تقى خان،مى خوام اسممو بهت بدم تا دیده نشى...
کجایى میرزا تقى خان؟ بیدار شو... بیدار شو...