در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Marillion درباره نمایش کابوس دلقک: در طول دیدن این نمایش , از عروسک های آویخته از سقف و یا نشسته بر صندل
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:01:44
در طول دیدن این نمایش , از عروسک های آویخته از سقف و یا نشسته بر صندلی ها تا گریم و لباسهای بازیگران و با یادآوری بخش هایی از رمان هاینریش بل .. همواره به این مطلب فکر میکردم که به دنیا و فضایی که خیلی مورد علاقم هست وارد شدم و ازش لذت میبرم و همینطور به واقع بطور بصری شاهد عذاب و دیدن کابوس هایی از یک دلقک غمگین و شکست خورده در اتاق محقرش بودم و این حقیقت که هیچکس در دنیا نمی‌تواند او را درک کند .. بازی بازیگران و صدای خوب آنها و همینطور مهندسی صدا و نور را دوست داشتم .. بهمراه چند حرفه ای از نمایش های کالیگولا و بیضایی و فهرست مابقی در تجربه های اولین , خوش درخشیده اند .. خانم بیتا نجاتی ارجمند هم که از جان و دل در این نمایش نقش دارند و فروشنده شربتی جادویی و کارآمد هم هستند :)

http://www.kiwi-verlag.de/ifiles/cover/large/9783462031461.jpg

آقای فرزاد برهمن بازیگر نقش دلقک اجرای قسمتی از این آهنگ را در اواخر نمایش دارند ..

http://s6.picofile.com/file/8233592942/Aaron_U_Turn_Lili_.mp3.html

چه خوب که نوشتید Marillion گرامی ...خیلی وقت پیش عقاید یک دلقک هانریش بل را خوانده ام اما حسی رو که فضای رمان انتقال میداد را کم و بیش به یاد دارم.حتما به تماشای این نمایش خواهم رفت..ممنون
۲۶ دی ۱۳۹۴
باکس A یا B فرق داره ؟
۲۶ دی ۱۳۹۴
فرق چندانی بین باکس ها نیست .. ولی باکس B و وسط سالن میتونه انتخاب خوبی باشه ..
۲۶ دی ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید