در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مصطفی گنجی درباره نمایش در خواب دیگران: من یه سوال از تیوال دارم چرا جدیدن هرچی کار خوب اجرا میشه رو تیک 8 میف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:45:44
من یه سوال از تیوال دارم چرا جدیدن هرچی کار خوب اجرا میشه رو تیک 8 میفروشه
مادوست داریم بیلیط رو از تیوال بگیریم اما جدیدن مجبور شدیم بریم طرف تیک 8 لطفا
پیگیری کنید الان درخواب دیگران و چمدان رو تیک8 میفروشه ما مجبوریم دوباره از اونجا تهیه کنیم .
تیوال عزیز لطفا پاسخگو باشید.
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
من ناراحت نشدم شاید نحوه نوشتنم باعث این برداشت شده که از این بابت عذر میخوام اما باز هم قانع نشدم خیلی از گروه ها با بازیگران مطرح در همین چند وقت نمایش اجرا کردن که خوب نمایش بدرد بخوری از توش در نیومده ..
اتفاقا نمایش های دانشجویی سرگیجه همین جا فروخته شده که خیلی هم بهتر از نمایش های با گروه حرفه ای بوده - نمایش شب اوازهایش را میخواند - نمایش مضحکه شبیه قتل - نمایش نگاهمان میکنند - نمایش پینوکیو (دانشجویی که در اجرای دانشگاهیشون کلی طرفدار داشتن و همه از اجرای خوبشون میگفتن) - نمایش داستان میان رودان- نمایش بیضایی و... اینها نمایش هایی هستند که یا اخیر اجرا شدن و یاقرار اجرا بشن و در تیوال به فروش میرسن اونایی که فروخته شدن اغلب نمایش های پرطرفدار بودن و اونایی که قرار فروخته بشن هم همین طور ... در کل من فکر میکنم این نحوه مقایسه درست نیست و گروه ها مختار هستن در انتخاب سایت فروش و من هم خوشحال میشم که بلیط از تیوال بخرم و متوجه شدم شما هم برای همین این پست گذاشتین اما این اتفاق رو نباید گردن تیوال بندازیم.
۱۲ بهمن ۱۳۹۴
دلایل انتخاب گروه های اجرایی یک مقدار دلایل فرا متنی تر از این مواردی که شما دوستان فرمودید داره که متاسفانه فکر می کنم در این فضا امکان گفتنش نیست. اگر فضای خصوصی تری فراهم شود می تونم خدمت شما عزیزان عرض کنم.
۱۲ بهمن ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید