در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مارال بنی هاشمی درباره نمایش ماهی سیاه کوچولو: درود... در برگه این نمایش میتوان به دو موضوع اشاره کرد و شرح و تفسیری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:49:29
درود... در برگه این نمایش میتوان به دو موضوع اشاره کرد و شرح و تفسیری بر آنها نوشت ؛ اول داستان ماهی سیاه کوچولو ، مفاهیم و سمبل هایش و صد البته ایدئولوژی و تاثیراتش ؛ و دوم اجرای گروه تاتری و نقاط ضعف و قدرتش .
در خصوص اولی به گمان من ، دوست خوبم بهرنگ ، در اینجا تحلیل های درست و بجایی ارائه کرده است و جز آن ، زیاده گویی من خواهد شد . اما در مورد اجرای این قصه باید بگویم کاری به غایت ضعیف بود ، به نظر ، کارگردان ایده هایی در اجرا برای پیوند قصه با فضای امروز داشته ولی اصلا نه کافی بوده اند و نه درست از آب در آمده اند ... ضعف بازیگر نقش ماهی سیاه ،بیش از هر چیز آزاردهنده بود ، کاملا تصنعی !!!
همه چیز سرسری ! از لباس ها ، نور ، موسیقی و سایر اجزا ... نبود دکور قطعا ضعف نیست ولی آماده نبودن بستر و زمینه اجرا صد در صد ضعف یک اثر است .
من در این نمایش ، هیچ دقتی در کارگردانی اثر ندیدم و به شدت معتقدم ساختن یک تصویر بد از یک داستان خوب به مراتب بیش از سانسورهای فعلی جامعه ، مخرب و جبران ناپذیر خواهد بود ... سپاس از گروه اجرایی . جناب خامنه ای ما از شما ، توانایی ، خلاقیت و دانش شما خیلی بیش از اینها انتظار داشتیم .
ممنون از نظرتان خانم بنى هاشمى عزیز
۲۳ بهمن ۱۳۹۴
جناب خامنه ای من تعارف نکردم ، این کار اصلا در سطح کارهای قبلی شما نیست . ضمنا به سطح شعور شما اشاره ای نکردم ؛ هرچند سخن شما کنایه خوبی به نظر نمی رسد ، بهرحال شما خودتان را بهتر میشناسید ، چشم حساب نمیکنیم . موید باشید .
۲۳ بهمن ۱۳۹۴
لطف مى کنید و ممنون از شما.
۲۳ بهمن ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید