در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آیتک بحرینی درباره نمایش خدای کشتار: به نظرم تبریک اصلی رو باید به "نوید محمدزاده"گفت که تونست سا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:00:10
به نظرم تبریک اصلی رو باید به "نوید محمدزاده"گفت که تونست سالن نمایش این تاتر ضعیف رو برای کل دوره نمایشش پرکنه و باعث بشه که این همه تماشاچی ، بداخلاقی پرسنل تاتر مستقل ، گرما و کمبود هوای سالن رو تحمل کنن .
پیشنهادم به طرفداران نوید محمدزاده (که خودم یکی از اون ها هستم) اینکه این تاتر رو نبینن و بذارن نوید محمدزاده همون نوید محمدزاده توانمند "ابد و یک روز" و "ناهید" تو ذهنشون باقی بمونه .
نوید محمدزاده تو این تیاتر ندرخشید درست چون تو سایه بازیگر توانمندی مثل علی سرابی قرار گرفت و لی دوست عزیز نوید محمد زاده قبل از بازی تو فیلم ناهید و ابد یک روز و البته شاهکاری مثل عصبانی نیستم بازیگر تیاتر بود و طرفدارهاش اون رو با دل سگ و زمستان 66 ، بالاخره این زندگی مال کیه و......خیلی دیگه از تیاتر های که بازی کرد میشناسن و البته فکر نکنم که خدای کشتار فقط به خاطر اون تبدیل به یکی از پر فروش ترین های سال شده متن قوی و کارگردانی درست و بازی های عالی مخصوصا علی سرابی و ستاره پسیانی عزیز بیشتر باعث فروش شده البته به نظر من.
۱۲ تیر ۱۳۹۵
تو ابد هم چیز خاصی نبود. یه نسخۀ ی کوچیک شده از حامد بهداد با تیک‌های عصبی تکراری.
۱۳ تیر ۱۳۹۵
در مورد بد اخلاقی پرسنل تاتر مستقل باید بگم، زمانی که من برای دیدن این نمایش رفته بودم، یک مشکلی برام پیش اومد که یکی از کارکنان این مجموعه بسیار به من برای حل آن مشکل کمک کردند.
حال خوش رفتاری که من دیدم یا بداخلاقی که شما دیدید کدام یک، یک اتفاق بوده نه عادت را نمیدانم!
۱۴ تیر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید