در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | تارا درباره فیلم فروشنده: سالن سینما علی رغم پر بودن از جمعیت؛ غرق در سکوت است و کسانیکه با خورا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:04:45
تارا (taray)
درباره فیلم فروشنده i
سالن سینما علی رغم پر بودن از جمعیت؛ غرق در سکوت است و کسانیکه با خوراکی آمده اند انگار یادشان رفته که چیزی برای خوردن خریده اند! خدایا چه چیزی این مردم را اینقدر متحول کرده، همین چند روز پیش بود که در همین سینما به تماشای فیلم دیگری نشسته بودم و از شنیدن صدای حرف زدن تماشاچیها و خوردن تنقلات آنها کلافه شده بودم!
نه! آنها متحول نشده اند بلکه مشغول تماشای شاهکاری از اصغر فرهادی هستند...
جناب فرهادی عزیز، به احترامت از جا بر می خیزم و به خودم میبالم که هموطنی چون تو دارم.
پی نوشت1 – بسیار از تماشای فیلم لذت بردم و هر چه فکر می کنم نمی توانم یک نکته منفی یا غیر منطقی در آن پیدا کنم؛ همه چیز حساب شده و دقیق.
پی نوشت 2- همچنان معتقدم که "درباره الی" بهترین ساخته اصغر فرهادی است.
با پی نوشت 2 بسیار موافقم
۲۱ شهریور ۱۳۹۵
برای متن زیبایی که نوشتید ممنونم و البته من هم فوق العاده از فیلم لذت بردم.
اما متاسفانه در سالنی که مملو از تماشاگر بود من امروز بد ترین روز عمرم در سینما رو گذروندم. ثانیه اول که فیلم شروع شد یک مرد بی فرهنگ به تمام معنا در جمله کوتاهی بلند بلند چیزی را به دوست دختر خودش گفت، بعد از تعجب اون دختر، پسر بلند بلند خندید و گفت که آخر فیلم رو برای اون لو داده. البته که دانستن اینکه در واقع در آخر فیلم چه خواهد شد در فیلمی مانند فیلم‌های فرهادی چیز خاصی محسوب نمی‌شود. اما اوج بی‌شعوری مخاطب هنوز در بین مردم ما وجود داره و این من رو خیلی آزاد میده.
در ادامه هم اوضاع خوب پیش نرفت و چند دختری که در ردیف‌های عقب‌تری نشسته بودند با صدای بلند قبل و بعد از هر سکانس به تحلیل کارشناسی (!) خودشون از اون قسمت و صحنه می‌پرداختند و جدا روی اعصاب ما بودند.
غیر از این موارد هم نمی‌دونم این مردم چشونه که دیگه به همه‌چی می‌خندند! ... دیدن ادامه ›› سکانس‌هایی که کلوز آپ از صورت بازیگر‌ها هم بود مردم بی علت قهقهه سر می‌دادند که البته برخی از تماشاگران خود نیز از این اتفاق ناراحت بودند.
با تمام این کاستی‌ها، فیلم فروشنده برای من عالی بود. بعد از مدتی که سینما نرفته بودم من رو کاملا راضی از سالن بیرون فرستاد. خسته نباشید به همه‌ی عوامل این فیلم شاهکار.
۲۱ شهریور ۱۳۹۵
منم برای بار دوم که دیدم جو سینما افتضاح بود به طوری که تو سکانسی که شهاب حسینی داشت ماکارونی میخورد ملت قهقهه میزدند..البته طبیعی که هرچی از اکران اولیه فیلم دور میشیم مخاطبان عامه پسندتر فیلم را تماشا میکنند..با این حال اتفاق خوبیه هم از نظر اینکه بالاخره پول به این روی سینما هم تزریق میشه هم اینکه بالاخره تاثیرش را روی همون 50 کیلو آلبالو پسندها هم میگذاره..
۲۱ شهریور ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید