در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نگار مویدی درباره نمایش می سی سی پی نشسته می میرد: زمان طولانی لذت تماشای تأتر رو از بین می بره .نمیدونم چرا آقای غنی زاد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:19:04
زمان طولانی لذت تماشای تأتر رو از بین می بره .نمیدونم چرا آقای غنی زاده اصرار داره به این موضوع . اگر در جهت ایده و تم نمایشنامه بود یعنی این زمان روانی و تاثیرش بر مخاطب مطرح بود من حرفی نداشتم ولی این امر باعث ناراحتی میشه .
دوستانی که خیلی ناراضی بودند ، به نظرم باید با سینمای کلاسیک و مدرن آشنا میبوده باشید . در این صورت متوجه خیلی از چیزها میشدین . شاید بگین چرا وقتی تاتر میبینیم باید از سینمای مدرن و کلاسیک اطلاع داشته باشیم ، اینو باید آقای غنی زاده جواب بدن .
بهترین بخش ها اول صدای کارگردان بود .بعد طراحی صحنه و موسیقی مثل همیشه حرفه ای بود.
اصرار بر لئون رو دوست نداشتم چپونده شده بود به نظر من.
انتخاب بازیگران خیلی مناسب و خوب بود .
و ایده لیزر در طول اجرا و بعد تماشاگرا بی نظیر بود که مشخص می کنه خلاقیت و هوش کارگردان رو .
خسته نباشید
سارا سلامی این را خواند
وحید هوبخت، مهراد الف. و attar این را دوست دارند
بخدا ماااا انقدرم از پشت کوه نیومدیم باور کنید ما هم کازابلانکا و آناستازیا و سابرینا و ... دیدیم ، ولی این فضاحت و خواهشا به سینما کلاسیک نچسبونین ، باور کنید این چرندیاتی که به اسم تئاتر آزاد به خورد مردم میدن هم به این شرف داره ، حداقل تکلیف بیننده با انتخابش مشخصه ، الان میپرسید مگه زورت کرده بودن بری ،؟
جوابش سادس بخدا ما ته مونده دلخوشیمون تو این مملکت همین تئاتره ، اونم اگه قرار باشه هرکسی مثه این حضرت آقا پاشه با چندتا بازیگر معروف و اجاره یجای خوب هر چرندی خواست بسازه ریسک انتخابمونو میبره بالا و در نهایت اینم مثه سینما و موسیقی و کتاب و مطبوعات و ... باید قیدش رو بزنیم
۲۸ آبان ۱۳۹۵
خب دقیقا adroit جان همزمان با این کار ده ها کار دیگه روی صحنه بود و هست، کارهایی که شاید با معیارهای شما همخوانی بیشتری داشته باشند!! پس همون جمله ای که خودتون فرمودین: مگه زورتون کرده بودن برین که حالا اینقد عصبانی هستین!؟!....دیگه جنس و فضای کارهای آقای غنی زاده مشخص هستند!! اولین کارشون نبوده که بگیم گول خوردین، رفتین!!
۰۲ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید