در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آربی گلسرخی: آخه من نمی‌فهمم چرا بعضی از کاربرا اینقده ناراحت می‌شن و بهشون برمی‌خو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:52:49
آخه من نمی‌فهمم چرا بعضی از کاربرا اینقده ناراحت می‌شن و بهشون برمی‌خوره وقتی می‌بینن یکی اومده در مورد تئاتری که اونا از تماشاش لذت بردن، ابراز نارضایتی کرده.
مگه جز اینه که در هنر هرکسی زیبایی‌شناسی و متر و معیار خاص خودش رو داره؟
چرا همه دوس دارن وارد حاشیه‌بازی بشن و به جون هم بیفتن.
خواهر عزیز، برادر گرامی مهم اینه که شما حظ بصری و معنایی‌تان را ببرید.
پرداختن به امورات هشو و زائد فایده‌ای برای کسی ندارد. جسارتاً مگر جز تداعی کننده همان دعواهای کلامی در سطح شهر و خیابان‌هاست که هر کدام دوست دارند با صدای بلندتر ، حاضر جوابی و یا زور بازو حقانیت خود را به نمایش بگذارند؟
هر کسی توانمندی داره نقد فرمیک و محتوایی ارائه کنه، هرکسی هم نمی‌تونه به بیان کلی احساساتش مبادرت بورزه و اونایی هم که دوست دارن سعی کن از نوشته‌های اونایی که فکر می‌کنن دانش بیشتری دارن بیاموزه و سطح کیفیش رو ... دیدن ادامه ›› ارتقاء بده.
یه سایت فروش بلیط و طبیعتاً همراه با مقاصد اقتصادی و چند صفحه اینترنتی در حاشیه که قراره توش هم تبلیغ فعالیت‌های هنری و گپ و گفت و حتی موارد دیگه‌ای مثل آموزش بشه که نباید صحنه صف‌بندی تاخت و تاز چنگیزها و تیمورهای شبه‌هنری باشه.
لطفاً کمی گفتمانمان‌هایمان رانیز هنری کنیم.
بهتره از خودتون شروع کنید جناب
این مورد در مورد فیلمی که شما خودتون خوشتون اومده بود ولی کاربر دیگه نه به شدت تو ذوق می زد از بس بی مهابا به ایشون حمله کرده بودید متاسفانه!
۲۳ آذر ۱۳۹۵
از قضا بعد فرمایش شما یه نیم نگاهی مجدد انداختم اما اساعه ادب درش نیافتم اما بازم حرف شما منطقی است و باید همه از خویشتن آغاز کنیم و من نیز سعی می کنم من‌بعد با دقت بیشتری کامنت گذاری کنم بانو امینی
۲۴ آذر ۱۳۹۵
مورد مورد نظر شما رو هم برای ملاحظه سایر دوستان و قضاوت آنها می‌گذارم که چیزی پنهان نماند:

نوید قاسمی: فیلم به نظرم بیشتر شبیه پروژه یا پایان نامه دانشجویی یک نفر بود تا یک فیلم کامل. تصویرهای نصفه نیمه از افراد که فقط پشتشون به دوربین بود و سرهای جا مانده از تصویر و لرزش همیشگی .فیلم برداری به نظرم افتضاح بود . موسیقی هم تو کار وجود نداشت . حتی میشه گفت نور ی هم تو کار نبود.

من (آربی): استاد قاسمی طپانچه نظرتان گلوله‌هایش به دلیل مجاورت با تنگِ بلورین آب، خیس شده و لاجرم شلیک نخواهد کرد.
با توجه به ... دیدن ادامه ›› نظر شما؛ با فیلمی سروکار داریم که ویژگی‌های زیر را با خود به همراه دارد:
"فیلمی دانشجویی + فیلم‌برداری غیر متعارف (به دلیل گرفتن نماهایی غیر معمول با دکوپاژی مغایر با فیلم‌های رایج) + تکان‌های دوربین (که احتمالاً عامدانه و به صورت دوربین روی دست که یکی از تکنیک‌های فیلمبرداری در بسیاری از فیلم‌های اروپا و حتی جهان است) +‌ فقدان موسیقی و تکیه و تأکید بر صدای صحنه + استفاده از نور استلیزه و پرهیز از نورپردازی سراسری"
من فکر می‌کنم شما با دیدگاه «غرض - مرض مدارانه‌تان» (البته جسارتاً و خدایی نکرده از این واژه نه برای اهانت بلکه برای تفهیم درونمایه رویکردتان بهره جستم.) در واقع تمجیدیه‌ای از قضا کاربردی و منصفانه بر فیلم "مات" نگاشته‌اید و مهر تأییدی بر این فیلم موجه و خوب گذاشته‌اید.
فلذا من نیز کاملاً موافق این هستم که با فیلمی متفاوت و به جد ارزشمند برای تماشا در سینما مواجه هستیم.
با تشکر مجددد از استاد قاسمی.
۲۴ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید