در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سینا فرخی درباره نمایش بازگشت به خانه: من اجرای جشنواره این نمایش رو دیدم . با توجه به عکس ها ، گویا اون اجرا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:47:05
من اجرای جشنواره این نمایش رو دیدم . با توجه به عکس ها ، گویا اون اجرایی که من دیدم بدون دکور و گریم بود . حقیقتش وقتی میخوام از یه نمایشی بد بگم ، شدیدا عذاب وجدان میگیرم. چون میدونم یه نمایش - هرچقدر هم بد - چقدر پاش زحمت کشیده شده و وقت گذاشته شده تا به مرحله اجرا برسه و اون وقت اگه من بیام براش کامنت منفی بدم ، شاید تاثیر بدی بذاره. مخصوصا نمایشی که پشتش به بازیگر ستاره و سالنِ پاتوق و بقیه ی بازارگرمی ها ، گرم نیست . ولی خب باید بگم ، اجرایی که من دیدم حقیقتا اجرای بدی بود. بد بود. پینتر نبود . و شاید تا حدود زیادی بازگشت به خانه هم نبود . این ایده های اجرایی و شکل های اجرایی از همچین متونی خیلی بوده تو ایران و به نظرم خیلی سخت و نادر اتفاق میافته خوب دراومدنش. و به نظرم این طور شکل های اجرایی دیگه کهنه شده و شاید تو یه دوره ای برای یک عده ای جذاب بوده . ولی دیگه نیست .
به هر حال ، با توجه به فِسقل تجربه هایی که خودم داشتم و اینور و اونور هم دیدم ، یه اجرا بدون گریم و دکور خودش ، کامل نیست و شاید اصلا گویا و تاثیرگذار نباشه . در نتیجه شاید من اجرای ناقصی دیدم و نظرم این شده . و اجرای فعلی حتما کاملتر ، بهتر و سرحال تره .
دوست عزیز
خوش‌حال می‌شیم به تماشای نمایش تازه‌ی گروه ریگولیتو بنشینید.
«بوی گند دهن خانم مارکز»
نویسنده و کارگردان : فرید قادر پناه

لینک تیوال: https://www.tiwall.com/p/boyegandedahan
۲۴ مهر ۱۳۹۸
درخت شیشه‌ای آلما، کارگردان: فرید قادرپناه ... به زودی
۰۶ مرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز گروه تئاتر «ریگولیتو»، نمایش تازه‌ی ما به نام «پناه‌کاه» از ۲ تیر در تماشاخانه‌ی ایرانشهر اجرا خواهد شد. امیدواریم شما را در سالن نمایش ببینیم.

لینک تیوال: https://www.tiwall.com/p/panahkah2
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید