در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ویدا فضیلت درباره نمایش ضیافت پنالتی ها: دیشب به تماشای "ضیافت پنالتی ها" نشستم. شاید تنها دلیلی که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:22:49
دیشب به تماشای "ضیافت پنالتی ها" نشستم.
شاید تنها دلیلی که من را به پالیز کشاند، حضور امیر جعفری به عنوان تنها بازیگر این نمایش بود.
اما در کمال تاسف و به جرئت میتوان گفت با یک نمایش عمیق و غنی بسیار فاصله داشت.
چه از ١٠ دقیقه ی اول که به تماشای فوتبال ایتالیا و فرانسه نشستیم که به نظر من این زمان خیلی طولانی و حوصله سر بر بود (حتی برای منی که میانه ام با دیدن فوتبال خوب است) میتوانست با کوتاه کردن زمان آن کمکی به جذابیت نمایش کند، و چه از بازی خام و نپخته ی امیر جعفری عزیز که به شخصه تا قبل از دیشب هر تئاتری که از ایشان دیدم عالی و با تمام قدرت لازم به ایفای نقششان پرداخته بودند، و چه از متن ضعیف این نمایش که با یک جستجوی گوگل و یا ویکی پدیایی به راحتی میتوان از کل ماجرای نمایش آگاه شد و به نظر من وقت بیشتری باید برای این متن گذاشته میشد چرا که پتانسیل قوی شدن را داشت.

و در آخر نمی دانم چرا یک عده تماشاگر اصراری دارند که به نکات قبل نمایش گوش ندهند و گوشیشان را خاموش و یا در حال سکوت نگذارند، دیشب دوبار زنگ موبایل دوستان به صدا در آمد که واقعن ناراحت کننده و غیرقابل تحمل بود.
با احترام به نظرمن بازی امیرجعفری هم چون همیشه عالی بود و اگر ایرادی هم هست قابل چشم پوشی است.اگرمتن ضعیف و یا کارگردانی ضعیف باشد نمی شود از بازیگر توقع اجرای فوق العاده داشت -ولی بازهم به نکته خوبی اشاره کردید امیدوارم درادامه این ایرادات جزئی هم برطرف شود با وجود همه ضعف های چیزی از شایستگی و توان بالای امیرجعفری کم نمی کند و همچون همیشه در صحنه تئاتر ایران بدرخشد و افتخارکسب کند
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
به نظر من بازی امیر جعقری بد نبود، نقش خیلی بد و کوچک بود و در واقع نمشد کاریش کرد.
مشکل اصلی طراحی اجرا و متن نمایشنامه بود که در واقع هیچی نداشت، یه نفر داره برای ما قصه میگه خیلی خام و بی مزه
اگه آقای نویسنده و کارگردان یه گوگل ساده میکرد حداقل میفهمید توو همون جام جهانی 2006 قبل از فینال و ضیافت پنالتی ها، فابیو گروسو توو بازی نیمه نهایی مقابل آلمان یه سوپرگل میزنه دقیقه 120 که برای تمام عمرش کافیه. نمیگم نویسنده نمیتونه تاریخ رو تحریف کنه و متن جدیدی بنویسه ولی وقتی دوستمون به همچین نکته ای حتی اشاره هم نمیکمنه آدم به این شک میکنه که اصلا از درام چیزی میدونه یا نه؟ آخه اتفاق ازین دراماتیک تر؟؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
با آقای ملک مواقم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید