در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سیدمحمدصادق سیادت درباره نمایش به طرز غریبی: به نظرمن بازیگری یه بهانه بود, آدما تو هر شغلی و هرکجایی که باشن یه دا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:29:28
به نظرمن بازیگری یه بهانه بود, آدما تو هر شغلی و هرکجایی که باشن یه داستان دارن, یه داستان شاید جذاب برای مخاطب, یه داستان شخصی که به طرز غریبی اکثر مخاطبا درکش می کنن.
.
دست مریزاد آوا فیاض, مخاطب اونقدر محو تماشای نمایشت شده بود که حتی سرشم بر نمی گردوند, اونقدر با نمایشت ارتباط برقرار کرده بود که با خنده هاش و حرفاش واکنش نشون می داد.
.
بازی با ذهن مخاطب, در ابتدا و انتهای نمایش برای من بسیار جذاب بود جملات کوتاهی که مخاطب تا میخواست روش تمرکز کنه باید به جمله ی نفر بعدی گوش می داد.
.
زمان بندی عالی برای مونولوگ ها و تعریف داستان های شخصی یکی دیگه از نقاط قوت این نمایش بود منِ مخاطب کاملا منتظر مونولوگ های جذاب بازیگرا ... دیدن ادامه ›› بودم.
.
اما همونطوری که گفتم بازیگری یه بهانه بود بهانه ای که به نظر من تنها به دلیل توانایی حرفه ای که کارگردان در اون داشت انتخاب شد و به نظرم چقدر خوب اتفاقات رخ داده و واقعی درونش بیان شد.
.
و مجددا باید دست مریزاد گفت به کارگردان این کار که بازیگران درست و قالب هر نقش رو انتخاب کرده بود, بازیگرایی که چند برابر به مخاطب کمک کردن تا داستان رو بپذیره.
.
خسته نباشید به همه ی گروه به طرز غریبی که عالی بودن, تک تک شون
.
فقط یه انتقاد بسیار جدی بهش وارد بود کار با دهه هفتادی هارو مسخره نکنید
محمد لهاک و محمد فروزنده این را خواندند
آوا فیاض و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
خریدار
آوا فیاض (avafayyaz)
ممنون از یادداشت خوبتون
۱۲ تیر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید