در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مریم درباره نمایش اعتراف: امشب اینکارو دیدیم به جز طراحی صحنه که عالی بود بقیش بنظرم کار ضعیفی ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:32:43
امشب اینکارو دیدیم به جز طراحی صحنه که عالی بود بقیش بنظرم کار ضعیفی بود
مدت کار خیلی طولانی بود و ریتم بسیار کند ، چیز خاصی قرار نبود توی ذهن بمونه که انقد کند جلو میرفت . انگار صحنه های سینمایی رو با ریتم کند میخواستن به تاتر تبدیل کنن.
یه کار بد دیگه میکروفن داشتن دو شخصیت اصلی و نداشتن بقیه بود! اگه صدا شنیده نمیشه برای همه شخصیتا یکسانه و یکدستی نمایشو خراب کرده بود
موضوع و دیالوگا کلیشه ای بود و زیادی سینمایی و اکشن کار شده بود ، کاشکی کوتاهتر و تئاتری تر طراحی میشد
به شخصه علاقه زیادی به اقای حسینی دارم ایشالا شاهد پیشرفت بیشترشون باشیم
با احترام به آقای حسینی انتظار خیلی بیشتری می رفت با شما موافقم .
۱۷ تیر ۱۳۹۶
با احترام به دوستانی که نظر خویش را بیان کرده اند ، لازم است نکاتی را پیرامون این اثر یادآوری نماید ؛ پیش از به تماشا نشستن این اثر می بایست بدانیم با چه متنی روبرو هستیم تا انتظارات خود را مبتنی بر ساختار متن و دلالت نویسنده هماهنگ سازیم .
متن نمایشنامه اعتراف نوشته برد میرمن ( سریالی با همین عنوان و به کارگردانی خود نویسنده تهیه و پخش شده است ) در حقیقت مانیفستی است تمام عیار علیه اربابان کلیسا ، این متن اثری است درام و به غایت مدرن که مبتنی است بر جریان سیال ذهن ( با تمام ویژگیهای آن ) و دارای نقدی ساختار گرا ( با تمام ویژگیهای آن )که یکی از خصوصیات آن این است که ابتدا نمایش سیری از کل به جزء دارد ، سپس بین اجزاء ارتباطی ساختارمند برقرار میکند و در پایان ، نویسنده ، دلالت موجود در کلیت ساختار را برای خواننده و یا بیننده اثر هویدا مینماید .
چنانچه به این امر وقوف یابیم ، پی میبریم که ایراداتی که دوستان به این اثر وارد کرده اند فی الواقع ویژگیهای ذاتی این دست آثار است ... دیدن ادامه ›› که در رده تکنیکها و شیوه های اجرای این گونه آثار دسته بندی میگردند ، اما اینکه کارگردانی چنین آثاری بدلیل پیچیدگی های فراوان اجرایی آن ( به ویژه در صحنه تئاتر ) بی شک سختی های مرتبط با خود را دارد ، موجب می شود که به تحسین شهاب حسینی برای دست زدن به چنین ریسک بزرگی بپردازیم ، به داوری بنده تیم کارگردانی متشکل از هنرمند ( بیشتر سینمایی ) در کالیبر شهاب حسینی و دستیار هنرمند حرفه ای ایشان در عرصه تئاتر در کالیبر احمد ساعتچیان بلا تردید در امر کارگردانی این اثر موفق بوده اند و اگر گهگاهی نارسایی در صحنه مشاهده گردید مربوط به هدایت بازیگران می شد .
۱۷ تیر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید