در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی رجبـلو درباره نمایش فالومی: نظر چند تن از اساتید و هنرمندان برجسته اى که تاکنون به تماشاى نمایش &q
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:47:09
نظر چند تن از اساتید و هنرمندان برجسته اى که تاکنون به تماشاى نمایش "فالو مى" نشسته اند:

استاد دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانى: " نمایش خوبى بود. از کورش سلیمانى تشکر مى کنم. یک اجراى آبرومند از اثرى بود که بسیار روى صحنه رفته ... اجراى خوبى بود، اجراى فرهنگى بود. داستان نمایش ساده و روان است و به زندگى همه ى خانواده ها مربوط مى شود. بازیافت عشق است و این براى جامعه ى ما ارزش مضاعف دارد."

استاد دکتر قطب الدین صادقى: " یکى از ژانرهاى درام جدى امروز جهان ژانرى مبتنى بر تجزیه و تحلیل روانکاوانه ى روابط به ویژه روابط زناشویى است. امروزه روابط کهنه شده و تکرارى و مناسبات اجتماعى و اقتصادى در خانواده ها جاى عشق را گرفته است و این نمایش نگاهى موشکافانه درمورد این مسئله است. به نظر من ابن نوع نمایش ها در حکم آینه هاى دقیقى هستند که گوشه هایى از زندگى ما را بازمى تابانند و باعث مى شوند که ما خود را و دیگرى را بهتر بشناسیم. نمایشنامه خوب اجرا شد. تضاد بین شخصیت ها به نظر من با بهترین شکل ممکن با یک ریتم و یک محاسبه ى دقیق ارتباط فى مابین اجتماعى و انسانى شان تا انتها ما را با خود همراه کرد و به ما یک معرفت تازه درباره ى خودمان و درباره ى مقوله ى عشق و دوست داشتن ارایه کرد. این نمایش را در کل یک نمایش آموزنده، مثبت، شیرین ... دیدن ادامه ›› و جذاب مى دانم."

استاد داریوش مودبیان: " کارگردانى این نمایشنامه امرى سهل و ممتنع است. یعنى خود نمایشنامه و داستان روان است اما وقتى مى خواهید آنرا اجرا کنید به خاطر حضور سه بازیگر روى صحنه و روابط آنها نیاز هست که بسیار حسابگرانه عمل شود که البته اینجا این گونه شده است. دعوت مى کنم که تماشاگران بیایند و به دیدن این نگاه نو، بى شائبه و صمیمى گروه نمایش فالومى بنشینند..."

دکتر رحمت امینى: " نمایش با زبان طنز به موضوع مبتلا به زوج هایى مى پردازد که باهم مشکل ارتباطى دارند ... پیش از دیدن نمایش انتظار داشتم یک کار خوب ببینم و خوشبختانه بعد از دیدن آن انتظارم برآورده شد."

شهرام کرمى: " کورش سلیمانى در طى این سالها سعى کرده همراه با گروه خوبش با اجراى کمدى سالم روند خاصى را دنبال کند. اجراى فالومى هم ضمن حفظ این روند از جنبه هاى مختلفى قابل توجه است. از دیگر ویژگى هاى کار بازى هاى خوب بازیگران است. دعوت مى کنم که علاقمندان دیدن تئاترهاى خوب به دیدن این نمایش بیایند و آن را از دست ندهند."
رضا سجادی، کورش سلیمانی و آذین حجازی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید