در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرداد . درباره نمایش شوایک سرباز ساده دل: در تالار وحدت مهمان باشید و به راحتی وسط تاتر صحبت کنید!! برای روز چه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:50:31
در تالار وحدت مهمان باشید و به راحتی وسط تاتر صحبت کنید!!
برای روز چهارشنبه ۳ آبان ردیف دوم بلیط داشتم و رفتم که از نمایش لذت ببرم. بغل دست من یکی از افراد شاغل در تالار وحدت حضور داشتند و در کنار ایشون مهمان ایشون بودند. صحبت های بلند بلند و با جوهره صدای این دو وسط نمایش باعث شد ۱۰ درصد بیشتر از نمایش را متوجه نشم. وقتی هم اعتراض کردم و گفتم «میشه صحبت نکنید حواسم پرت میشه» خود آقای شاغل در کمال وقاحت گفتن «نه نمیشه نه نمیشه»!
پس از نمایش از صحبت های مردم فهمیدم که مهمون ایشون سلبریتی بودن. ولی متاسفانه من اسم ایشون رو نمیدونم که بخوام اینجا اعلام کنم.
حقا که «جهان سومی بودن» درخور کشورمونه.
من دانشجوام مگه چندبار میتونم بلیط تالار وحدت رو بخرم که یه شب دیگه برم نمایش رو ببینم؟! وقتی فرد شاغل در تالار وحدت این حرف رو میزنه چه انتظاری از مردم عادی میشه داشت؟!
خلاصه اینکه با احترام به تمامی نمایش ها به علت رفتار زننده افراد مسئول تالار وحدت تا عمر دارم دیگه پام رو اونجا نمیذارم.
به امید روزی که کارکنان سالن های نمایش و مهمانانشون الگوی نظم و ادب باشند.
سلام. وقتی این کارها در تالار وحدت با اون مدیران بی لیاقت و دست نشانده چند دهه اخیر انجام می گردد، این موارد که شما گفتید عادی به نظر میرسه :

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950711001306

http://www.farsnews.com/13950706001323

https://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/7/7/1871666_564.jpg
۰۴ آبان ۱۳۹۶
بله متاسفانه مثل اینکه «هنر» تو اولویت مدیران و مسئولان این مجموعه نیست.
۰۴ آبان ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید