در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Nimble درباره نمایش من موجودی احساساتی هستم، رازهای دختران جهان: با سلام سخن کوتاه...! سطح انتخاب کار، سطح فکر و شعور، دغدغه های مهرد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:56:39
با سلام
سخن کوتاه...!
سطح انتخاب کار، سطح فکر و شعور، دغدغه های مهرداد خامنه ای، اهداف او، تاثیر گذاری ذهن او بر بازیگرش، تاثیر گذاری بازیگرش بر بینندگان با احترام به تمامی کارگردانان از نظر بنده حقیر قابل قیاس نیست!
کارهای مهرداد را نمی توان یک بار دید و به سادگی از کنارش گذشت. کارها سنگین، حرف ها سنگین و جرات او مثال زدنی است...
شمایی که کارهای او را ندیده اید حق دارید که منظور من را متوجه نشوید...
من هر وقت به مهرداد خامنه ای فکر می کنم این جمله در ذهنم نقش می بنده:
((هرچند او در زمان حیاتش در گمنامی به‌سر می‌برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو، یعنی تاکستان سرخ را فروخت، اما اکنون به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین نقاشان قرن نوزدهم در جهان شناخته می‌شود.))
در سال گذشته بیش از 40 تاتر دیدم.
سرکار خانم فرشته حسینی شما تواناترین، تکنیکی ترین و بازیگر ... دیدن ادامه ›› محبوب من هستید. همواره نزد دوستان از شما تعریف می کنم و دوستان را تشویق به خواندن بیوگرافی شما و تماشای بازی شما می کنم. تمامی فیلم هایی که بازی کردید را چندین بار تماشا کردم. چه نیک سختی ها را تحمل نمودید و در جوانی به پختگی رسیدید.
با آرزوی موفقیت برای شما و دیدن کارهای بیشتر از شما در سینما، تلوزیون و تاتر.

سید امیر ارجمند
1396/10/17
ممنون از این همه محبت شما و دستتان را به گرمی می‌فشارم. نگاه شما نسبت به کار ما باعث دلگرمی و افتخار ماست. در انجام وظیفه حتما در کنار دوستانی چون شما کوشا خواهیم بود.
۱۷ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید