در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ماهان نوبخت درباره مونولوگ مارکس در سوهو، نمایشی درباره‌ی تاریخ: از هوشمندی های کارگردان, دست گذاشتن روی متن های مورد نیاز جامعه است. خ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:29:46
از هوشمندی های کارگردان, دست گذاشتن روی متن های مورد نیاز جامعه است. خوشحالم از حضورتون و دغدغه های مشترکم با شما. و خسته نباشید می گم.
و اما جذابیت مارکس برای همه ی فصول-)
ولی با اجرایی تقریبا کسل کننده از خانم بیکایی. و کلا تایم طولانی اجرا.
تمام مدت که نشسته بودم با خودم می گفتم چه چیزی وجود داره که اجراش واقعا خسته کننده است بعضی جاها؟ نمی دونم شاید من سلیقه ام این نوع بازیگری نیست...
با احترام بسیار و ارادت فراوان.
موفق باشید.
جناب نوبخت عزیز ممنونم از وقت و نظرتون.
۲۴ دی ۱۳۹۶
ما در تئاتر درمانی تمرینی داریم برای بهتر درک کردن علت‌ها. این تمرین مستقیما به دنبال آلترناتیو‌ آن حس منفی می‌گردد. یعنی از هر چیزی که خوشتان نمی‌آید دقیقا آلترناتیو مثبتش را درون خود پیدا کنید و بگویید مثلا اگر این قسمت و یا موضوع که مرا کسل کرد اینطور اجرا می‌شد و یا موضوع به این شکل برای شخص من نوشته می‌شد احساس بهتری می‌داشتم. در بسیاری موارد نگاه دقیق به مسائل از زوایای مختلف و یافتن راه حل ‌های شخصی کمک می‌کند تا خود و دیگران را بهتر دریابیم و نتیجه بگیریم که مشکل از ماست یا دیگری. (این موضوع را از این جهت عرض کردم چون اطمینان نداشتید)
۲۴ دی ۱۳۹۶
من بازی خانم بیکایی رو دوست داشتم اما به نظرم چیزی که باعث کسل شدن تماشاگر میشد شاید نبود موسیقی در جاهایی از کار یا نبود طراحی صحنه یا نورپردازی خاص و یا به قولی چاشنی هایی که برای جلوگیری از کسل شدن مخاطب همراه اجرا میتونه باشه.
۲۷ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید