در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سیدمحمدعلی ابطحی درباره نمایش داخائو: یک تاتر متفاوت سیاسی در سالن شهرزاد ساعت هشت و نیم بنام داخائو در حال
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:34:04
یک تاتر متفاوت سیاسی در سالن شهرزاد ساعت هشت و نیم بنام داخائو در حال اجراست. داخائو نام اردوگاه اجباری نازی ها است. اما این تاتر قصه دردناک هنر و نویسندگی و فرهنگ است..
داستان نویسنده ای که قرار بوده ماجرای اشویتس نازی ها را به روی صحنه ببرد اما در سالهای ممنوعیت پرداختن به این موضوع ، به انجام نمی رسد. بخش پایانی قصه ای در داخل داستان تاتر تعریف می شود که خودش مرثیه ای تمام عیار است از مصیبتهای فرهنگ و سوختن هنروهنرمند در پای تحریک احساسات مذهبی بر علیه هنر. اتفاق تکراری و آشنای این دهه ها.
نویسنده وکارگردانش شهرام ابوالقاسمی است که خود هدفمند در سیاست و هنر تلاش بی وقفه داشته است. بازی های حمیدرضا هدایتی . محسن بابایی. ارشیا زرین و مریم قربانی، زیبا و احساس برانگیز بود.
امشب به تماشایش نشستم و غرق در محبت واظهار لطف اصحاب این تاتر قشنگ شدم.
شبهای پایانی است. توصیه میکنم حتما آن را ببینید.
جناب آقای ابطحی بزرگوار سپاس از لطف و نظر شما ممنون که تماشای این اثر نشستید و خوشحالیم که خاطره شیرینی زا نمایش داخائو دارید.
۰۶ بهمن ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید