در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اعظم م درباره نمایش ماراساد: درود این نمایش در صحنه هایی که شارلوت حضور داشت برای من زیبا و درخشان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:32:53
درود
این نمایش در صحنه هایی که شارلوت حضور داشت برای من زیبا و درخشان بود، شاید چون مدل نقش آفرینی شارلوت بر موسیقی و بقیه عناصر نمایش می چربید ... دیدن ادامه ›› ...شاید هم چون من کارهای قصه گو رو ترجیح میدم و شارلوت تنها قصه ی این صحنه ی خشن و سادیستیک بود... و البته مارا! باورپذیر ، درست و به اندازه ... نگاهها، انقباض عضلات و رنجی که میکشید. ... ( جایزه رو دادین به ساد؟! :| )
برای طراحی لباس و گریم زحمت زیادی کشیده شده بود، بازی های دیگر قابل قبول بودند ... و همآوایی رو هم دوست داشتم ... افکتهای صدا خیلی خوب بودند منهای صدای شلیک ، این قدر بلند بود که قلبم اومد توی دهنم! در کل نمایش، صدای زیاد موسیقی و تصاویری که روی دیوار پخش می شد تمرکزم رو از دیالوگها بهم میزد. ... شاید هم هدف نمایش همین بود...
باتوجه به اینکه بازیگرها یکسره به شرق و غرب سن در رفت و آمد و بالا و پایین رفتن هستند و تمام مدت خودشون رو به درو دیوار میکوبن نشستن در صندلی ردیف های بالایی رو بهتون توصیه میکنم.
با آرزوی موفقیت برای تمام عوامل نمایش و تبریک به کسانی که از این اجرا لذت بردند...
مطلوب من نبود.
سپاس از اینکه نمایش ماراساد را انتخاب کردید
و
ممنون براى اشتراک گذارى نظرتان با ما
:)
۲۹ بهمن ۱۳۹۶
D-1-1
سلیقه ها متفاوته دوستان. به نظر خودم شاید اگه ردیف سوم یا چهارم نشسته بودم ، تسلط بیشتری داشتم و گیج نمیزدم که کی الان داره چی میگه، این موزیک زیاد چی میگه این وسط.

... کلن محتوا یک حفره هایی داشت و گسسته ... دیدن ادامه ›› بود ...
اکثر کسانی هم که رضایت داشتن از کلیت کار اذعان داشتن که بوده بخشی که نفهمیده باشن ... خب این یعنی یک اشکالی هست ...شاید اشکال اصلی متن بود ... البته این نمایش نقاط قوت بسیاری داشت که غیرقابل انکارن و بهشون اشاره کردم ...
۰۴ اسفند ۱۳۹۶
دقیقن همینطوره
۰۴ اسفند ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید