در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رضا آزادی درباره نمایش شلیک به تیاتر شهر: "شلیک به تئاتر شهر" کاری از کارگردان جوان و خوش آتیه آقای &q
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:04:09
"شلیک به تئاتر شهر" کاری از کارگردان جوان و خوش آتیه آقای "شایان افکاری" و با هنرمندی هنرمندان خوبی چون آقای "ایوب آقاخانی" که در آثار مختلف در مقام کارگردان و بازیگر حضور داشتنه اند، کاری بسیار خوش ایده در قالب کمدی هست که به روابط پشت برده و مشکلات نویسندگان و کارگردان ها در جذب منابع مالی (تهیه کننده) و اجبارشون در استفاده از برخی بازیگران مربوط میشه و همچنین به فساد اخلاقی حاکم بر این جامعه هنری گریزی میزنه. نمایشنامه با الهام از فیلم "Bullets over Broadway" اثر کارگردان نامدار "Woody Allen" نوشته شده و بازی ها نسبتا روان و قابل قبول هستند. امیدوارم که با افزایش آثار مشابه، فکری به حال وضعیت حاکم بر آثار هنری بشود.
یک موردی که من و خیلی از عزیزان مخاطب رو در روز نمایش بسیار آزار داد، حضور تعدادی کودک خردسال بود که حتی در حین نمایش سر و صدا داشتند و تمرکز رو از بین می بردند. با توجه به اجرای این اثر در سالن تازه تاسیس "مهرگان"، از همین ابتدای کار اگر چنین روالی باب بشه، فکر نمیکنم در آینده حرفه ای این موسسه فرهنگی بتونیم کارهای خوبی متصور باشیم. صرف نظر از امکانات حرفه ای، برخورد حرفه ای با مخاطب در "تئاتر" بسیار مهم هست و اساسا "تئاتر" دنیای متفاوتی از "سینما" داره که امیدوارم مسئولین این موسسه، با احساس مسئولیت بیشتری در این مورد برخورد بکنن. البته برای من عجیب بود که دیدم برخی از این کودکان از بستگان یکی از عزیزان شناخته شده خود این نمایش بودند و از قدیم چی گفتن؟ از قدیم گفتن "حرمت امامزاده به متولیش هست". وقتی دوستان در ابتدای کار اعلام میکنند که فرضا استفاده از گوشی های موبایل چنین و چنان است، اونوقت دیگه این قسمت حضور کودک زیاد قابل دفاع نیست. ممنون خواهم بود که در اجراهای آینده این اثر و کلا نمایش های این موسسه، این مساله با جدیت بیشتری دنبال بشود و به حقوق مخاطب احترام بگذارید. با تشکر.
مهدی علی‌نژاد (mehdialinezhad)
سپاس از نکاتی که فرمودین حتما در دستور کار قرار خواهد گرفت
۰۳ خرداد ۱۳۹۷
آقای کشفی جان ممنونم از پاسختون.
۰۴ خرداد ۱۳۹۷
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
باسلام و احترام
سپاسگزاریم از اینکه مارا تماشا کردید
۰۵ خرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید