در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | solaris درباره نمایش یک روز تابستانی: یک روز تابستانی= نمایشی که شروع نشده تمام شد !!!! دیروز به تماشای این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:25:52
یک روز تابستانی= نمایشی که شروع نشده تمام شد !!!!
دیروز به تماشای این نمایش رفتم همچنان که صحنه های نمایش پیشین این کارگردان بازیگر از جلوی چشمانم عبور می کرد و انتظاری بیشتر از آنچه دیده بودم طلب داشت . اما این نمایش بسیار کم انرژی و کوتاه بود و در آخر تداعی کننده برنده همیشه برنده است و بازنده همیشه بازنده .... بازی آقای پیروز فر چیزی جدید نبود همانی که بیشتر اوقات از رسانه میلی دیده ایم مردی جذاب و همه چیز تمام شق و رق و ...... آقای بهبودی هم با آن همه تکان خوردن و عرق کردن دور نمایی ضعیف از فیلم های کمدی کلاسیک (تقلید ضعیف از کارهای چاپلین)داشت و خانم قلاتیان ..... به هر حال برآیند بازی متوسط نمایشی شد به نام یک روز تابستانی که شروع نشده تمام می شود ... توصیه ای ندارم اما برای انتخاب دیدن اثر صرفا خاطرات خوب را ملاک قرار ندهید انسان ها در حال تغییراند و جزی از بدنه جامعه امروز ......
درباره نمایش یک روز تابستانی.
قدیم هنگامی که ازدیدن تئاتری خوب لذت می بردم ،سعی می کردم دوبار و گاه چندین بار ببینمش . و چیزی که دیدن چند باره آن لذت بخشش می کرد ، این بود که تاتر فیلم نبود که نتوان عیوبش را برطرف کرد. تاتر صحنه نمایش زندگی بود و می شد هر بار با تغییراتی گاه زیاد و گاه کم تجربه اش کرد و لذت برد . نمایش یک روز تابستانی شیر بی دمی ست که کارگردان، گرچه می داند که نمایش بخاطر نامش فروش خوبی دارد،میتواند با تغییراتی بجا و ماهرانه برای احترام و ارزش گذاشتن به کار و نمایش ودوستداران نمایش ، لذت دیدن آن را چند برابر کند.
۰۲ مرداد ۱۳۹۷
Sina_10: دقیقا داستان همون جمله آخرتون هست، این مشکل همه گیر هست بین هممون متاسفانه و چقدر بده، و قطعا ریشه در فرهنگمون داره

اما باید صد البته تلاش کرد کم اش کرد..
۰۳ مرداد ۱۳۹۷
ممنونم بابت خوش آمد گویی
دوست گرامی من اصراری به ارزشمند کردن اثر برای شما ندارم، اساسا تعصبی روی کاری ندارم، یک نکته در همین صحبتتون گرامی اینکه ،یک نمایشنامه غربی در فضای کاملا غربی اجرا شد. یکی از دلایل ارضا نشدن خیلی از تماشاگران از پایان بندی دقیقا به خاطر مغایرت با فرهنگ ایرانیه.هرچندفضاسازی از اشتراک دغدغه های انسانی بین همه ملت ها ، کم نمی کنه. من مقصودم این بود که نظر شخصی رو پای نقد فنی نذاریم گرامی، فقط هم منظورم شما نبودید، این حرفم در مورد همه است چه افرادی که از کار خوششون اومد چه خوششون نیومد چه خودم .
شما از جمله ، برای انتخاب اثر از خاطرات خوب، استفاده کردید ، برای بنده تداعی شد که شما کار رو ضعیف معرفی کردید، که کار ضعیف و قوی در حوزه نقد فنی هستش نه نظر شخصی ، وگرنه اینکه شما کار رو دوست نداشتید کاملا محترمه گرامی :)
۰۳ مرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید