در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سارا ایرانی درباره نمایش آهواره: آهواره متنی قوی و قابل تامل دارد و امیدوارم به زودی نمایشنامه در دسترس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:55:29
آهواره متنی قوی و قابل تامل دارد و امیدوارم به زودی نمایشنامه در دسترس همگان قرار بگیرد....استفاده از تئاتر به عنوان یک آئین برای وصل کردن مردگان به این دنیا ایده خلاقانه ای بود.....با توجه به اینکه نویسنده اصرار داشت به تماشاچی القا کند که این چهار بازیگر فقط در تخیل شما هستند و اساسا دچار توهم اید بهتر بود از بازیگر غیر سلبریتی استفاده میشد تا باور پذیری کار بیشتر میشد...طراحی لباس مرجان و چوگول خوب بود ولی ای کاش کمی از رنگ ها هم در طراحی استفاده می کردند و کمی هم بر طراحی لباس اترک و ماکسیم هم کار می کردند ..نمایش آنقدر خالی از اکت بود که گاهی تصور میکردم نمایشنامه خوانی ست! البته بازی الهام کردا این ضعف را تا حدودی جبران می کرد....در کل نقطه قوت کار، نمایشنامه بود.... متفاوت بود و من از دیدنش راضی ام و به همه توصیه میکنم ببینند و لذت ببرند.